• Zoals de titel al zegt, gaat dit topic over benen. Ik heb vreselijke irritante benen and this is why;
    Als ik scheer (met scheerschuim) komen er alsnog wondjes. Eerder ging dit altijd goed en ik weet zeker dat ik gewoon goed scheer (de goede kant enzo), toch ontstaan er wondjes.

    Ligt het misschien aan het merk scheerschuim?
    Of kan ik ee iets tegen doen?
    Want ik vind dit heel erg irritant.

    Misschien kun je je laten adviseren bij de Etos bijvoorbeeld hierover of online zoeken. Ik zou het niet weten, ik laat mijn beentjes namelijk gewoon behaard.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat het aan je benen ligt. Of je doet te onvoorzichtig, of misschien heb je ongelijke benen, zoals bobbeltjes en bultjes? Mijn zusje heeft dat beide heel erg en daardoor heeft ze ook altijd wondjes. Een goede oplossing is misschien de ontharingscrème van Feet.


    Your make-up is terrible

    Heb je misschien een droge huid? Volgens mij krijg je dan sneller wondjes. Ik scheer altijd mijn benen als ik onder de douche sta, dus mijn benen zijn dan nat, dus dan zijn ze niet zo droog en dan kan je makkelijker scheren (ik heb namelijk een behoorlijk droge huid).
    Of misschien zijn je mesjes bot? Ik koop altijd Venus, dan weet ik zeker dat het goed zit... (Ik heb Wilkensons gehad, maar daar was ik niet zo kapot van.)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik scheer mijn benen niet, MIjn moeder gebruikt van dat creme wat intrekt en of moes. dat werkt heel handig, opsmeren, intrekken weg halen he tprikt blijkbaar een beetje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Barbas schreef:
    Heb je misschien een droge huid? Volgens mij krijg je dan sneller wondjes. Ik scheer altijd mijn benen als ik onder de douche sta, dus mijn benen zijn dan nat, dus dan zijn ze niet zo droog en dan kan je makkelijker scheren (ik heb namelijk een behoorlijk droge huid).
    Of misschien zijn je mesjes bot? Ik koop altijd Venus, dan weet ik zeker dat het goed zit... (Ik heb Wilkensons gehad, maar daar was ik niet zo kapot van.)


    Ik heb ook een droge huid, daarom scheer ik ze ook altijd onder de douche, maar ik blijf die wondjes krijgen ;c
    Hmm, ik zal even kijken of ze bot zijn. Maar ik heb het al met verschillende scheermesjes gehad.

    IrishNialler schreef:
    ik scheer mijn benen niet, MIjn moeder gebruikt van dat creme wat intrekt en of moes. dat werkt heel handig, opsmeren, intrekken weg halen he tprikt blijkbaar een beetje.


    Weet je hoe dat heet?

    Of je doet het gewoon zoals ik 8D. Ik weet niet wat ik fout doe, waarschijnlijk komt het door mijn concentratieprobleem of gebrek aan geduld, maar ik snij mijn benen áltijd tijdens het scheren. Soms bij mijn enkel, soms bij mijn knie, soms op plekken waar je ábsoluut geen scheerfout wil maken ^^'.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Of je doet het gewoon zoals ik 8D. Ik weet niet wat ik fout doe, waarschijnlijk komt het door mijn concentratieprobleem of gebrek aan geduld, maar ik snij mijn benen áltijd tijdens het scheren. Soms bij mijn enkel, soms bij mijn knie, soms op plekken waar je ábsoluut geen scheerfout wil maken ^^'.


    Haha, ik heb ook concentratie problemen (ADHD), maar ik vind het zó irritant en mijn zus snapt het ook niet.

    Maar ik doe de eerstvolgende dagen geen korte broek aan, ik heb namelijk nu vier grote pleisters op mijn been zitten :(

    Ik denk dat je gewoon een gevoelige huid hebt. Je kan altijd zoeken naar scheerschuim voor gevoelige huid od


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik krijg altijd wondjes bij mijn enkel en knie D: Maar ja, ik heb dan altijd een kom water bij me om het altijd wel vochtig te houden :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sempra schreef:
    (...)

    Weet je hoe dat heet?


    Ik heb wel gelezen dat dat spul mega duur is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cas schreef:
    Ik denk dat het aan je benen ligt. Of je doet te onvoorzichtig, of misschien heb je ongelijke benen, zoals bobbeltjes en bultjes? Mijn zusje heeft dat beide heel erg en daardoor heeft ze ook altijd wondjes. Een goede oplossing is misschien de ontharingscrème van Feet.


    Hm, zal even naar die ontharingscrème zoeken.
    Nee, ik heb niet echt ongelijke benen, ze zijn wel heel gespierd (cat)

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Ik heb wel gelezen dat dat spul mega duur is.


    En mijn portomonnee is al leeg (cat)

    Curlies schreef:
    Ik krijg altijd wondjes bij mijn enkel en knie D: Maar ja, ik heb dan altijd een kom water bij me om het altijd wel vochtig te houden :')


    Awh, das wel slim. Maar ik heb een uur geleden gedoucht en het bloed nog steeds, like wtf.

    Sempra schreef:
    (...)

    Awh, das wel slim. Maar ik heb een uur geleden gedoucht en het bloed nog steeds, like wtf.


    Gewoon simpel een pleister? (flower)


    I don't want you to die, I want you to suffer.