• Ja, ik had tegen vandaag 2 vakken te leren, maar kreeg er gisteren maar 1 klaar, dus ik zet mijn wekker om 5uur 's ochtends, zodat ik nog wat kan leren..wat doet die kutwekker? Die loopt gewoonweg niet af! Dus ik om 6 uur wakker door mijn pa, heb maar een uurtje kunnen leren, maar het examen was poepgemakkelijk, gelukkig! Maar toch n_n ik morgen om 4u30 moeten opstaan omdat ik weer een vak niet heb klaargekregen, en ik echt niets meer in mijn hoofd krijg. Als die kutwekker niet afloopt, ben ik d.o.o.d, iemand nog problemen met wekkers? ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ik ga te voet of met de auto, maar bij ons doen ze ook altijd zo moeilijke vakken tesamen op 1 dag, wordt ik zot van ><


    Ja hé ><
    Volgens mij doen die da expres ofzo (x

    (...)

    Ja hé ><
    Volgens mij doen die da expres ofzo (x

    Dacht ik ook al, lozers dat ze zijn :Y)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Dacht ik ook al, lozers dat ze zijn :Y)


    Ja hé (x
    Ik moet gelukkig nog maar twee dagen leren (x

    (...)

    Ja hé (x
    Ik moet gelukkig nog maar twee dagen leren (x
    Ik ook, volgende week dinsdag ben ik klaar (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)Ik ook, volgende week dinsdag ben ik klaar (:


    _O_

    Vroeger opstaan, ook al is het voor een examen, lukt mij écht nooit. O.O'


    Tanya is de beste.

    Vroeger opstaan, ook al is het voor een examen, lukt mij écht nooit. O.O'


    Mij dus wel, en wat raar is; 's ochtends geraakt de leerstof beter in mijn hoofd dan in de namiddag/'s avonds, normaal gezien zou ik halfdood moeten zijn 's ochtends ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    bij mij maakt mijn mama me altijd om 10 na 7 wakker precies (A) en om 7:20 kom ik uit mijn bed xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    bij mij maakt mijn mama me altijd om 10 na 7 wakker precies (A) en om 7:20 kom ik uit mijn bed xD

    hha, lieve mam dat jij hebt. Ik wordt altijd wakker gemaakt om 6.50uur


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Mij dus wel, en wat raar is; 's ochtends geraakt de leerstof beter in mijn hoofd dan in de namiddag/'s avonds, normaal gezien zou ik halfdood moeten zijn 's ochtends ^^

    Bleh, omgekeerde van mij ofzo x]
    Ooit had ik het één keer geprobeerd, ging die wekker af, dacht ik 'Het zal zo ook wel gaan...' :'D Nja, niet dus >.<


    Tanya is de beste.

    (...)
    Bleh, omgekeerde van mij ofzo x]
    Ooit had ik het één keer geprobeerd, ging die wekker af, dacht ik 'Het zal zo ook wel gaan...' :'D Nja, niet dus >.<


    Ocharme ^^
    Nouja weet je, die wekkers van tegenwoordig zijn gewoon niet te vertrouwen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik heb dat ook gehad en toen deed ik er nieuwe batterijen in en toen deed hij het weer goed

    ik heb dat ook gehad en toen deed ik er nieuwe batterijen in en toen deed hij het weer goed

    Zal ik eens proberen dan ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik zet altijd de wekker van mezelf, en van mijn zusje. Als ik vroeger opsta dan normaal, zet ik ook die van me moeder. Hihi. Dan worden zij maar lekker niet wakker ofzo.xP
    x.


    ok