• Nou daar komt ie xD
    Ik wilde vandaag dus naar school gaan, kom ik er achter dat mijn fiets nog bij me vader in de auto staat. Dus ik kan niet op school komen.
    Maar ik had aan de buren kunnen vragen of die mij even konden brengen, maar het is een beetje moeilijk je huis uit komen zonder sleutels. Want die stonden nog in de auto van me vader!!
    Dus toen heb ik mijn moeder maar gebeld(woont niet om de hoek) of zei mij ziek wilde melden anders geld het weer als spijbelen.

    hebben jullie ook wel is zo iets mee gemaakt??

    Xx

    Ben je nu thuis ? :]
    Vét ik ook :] Als ik naar school moest, Moest ik pas half 1 beginne :'D Maar ik ben ziek. En nee, Heb ik nooit meegemaakt, wel dat ik zou gaan fietsen, fietste dat heel raar. Was m'n band plat --'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ben je nu thuis ? :]
    Vét ik ook :] Als ik naar school moest, Moest ik pas half 1 beginne :'D Maar ik ben ziek. En nee, Heb ik nooit meegemaakt, wel dat ik zou gaan fietsen, fietste dat heel raar. Was m'n band plat --'


    ik ben nu thuis ja xD

    Lomp is lastig x3
    Maar ik heb proefwerkweek, dus ik hoef pas om half 11 op school te zijn x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik was onderweg naar school en toen ging mijn fiets stuk, en ik zag mijn vader net om de hoek wegrijden, dus kon ik ook niet met de auto. En toen kon ik gaan lopen. >.<


    blame the bully.

    Ik heb vrij vandaag <3
    Maar wel grappig, van jou xP

    nice ^^ :p


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Uhm.. wel iets grappigs maar niet echt een blunder: wij waren voor de 'schoolkrant' aan het werken en toen gingen we naar de Albert Heyn. We kochten een zakje met nootjes in, gingen naar het dak van de parkeergarage en gooiden die dingen naar beneden. Op een gegeven moment stonden beneden een groep van 8 eerstejaars en die gingen teruggooien. Dat was echt gaaf ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    whaha das echt vet lollig x3 Sorry maar zoiets met die sleutels enzo heb ik nog neit meegemaakt.Maar wel andere dingen x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.