• Waarom zie ik nu ineens overal series over biseksueel zijn?
    Ik dacht dat dat uit was? Of is het nu alweer zo lang uit dat het retro is, en retro is in?
    Ik snap het niet.


    Bored.

    (...)
    *kuch* Is 14 xD Heeft wel al een meisje gekust xD

    Ik heb nog nooit een meisje gekust. Ik zou het ook niet willen, ook al is het om het proberen. Het zal waarschijnlijk onnatuurlijk en walgelijk voelen. No offense of course.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Die waren er allang, maar de wannab's hebben het gewoon erger gemaakt xD

    Het zijn áltijd de wannabe's die het erger maken >< Het zou verboden moeten worden!


    Bored.

    (...)

    We kunnen nie eens op school met elkaar praten of elkaar eens porren of een knuff geven of ze verdenken ons al van Twincest ><

    mijn broer is niet zo'n buddy van me ^^" maar like, is iedereen zijn identiteit verloren ofzo? als het ineens populair is gaan superveel menen het worden en dan durven ze zelf te klagen dat er wemo's en al die shit zijn. Like, als iedereen nou zichzelf was had je dat geziek niet. Maar blijkbaar vraag ik weer te veel.


    BAM!

    (...)
    Ik heb nog nooit een meisje gekust. Ik zou het ook niet willen, ook al is het om het proberen. Het zal waarschijnlijk onnatuurlijk en walgelijk voelen. No offense of course.

    Dan moet je het gewoon niet doen ^^


    Bored.

    (...)
    Ik heb nog nooit een meisje gekust. Ik zou het ook niet willen, ook al is het om het proberen. Het zal waarschijnlijk onnatuurlijk en walgelijk voelen. No offense of course.

    Ofcourse,
    ik voel me nie aangevallen ofzo. Je gaat op je eigen gevoel af natuurlijk. Dan heb je zo van die trientjes die elkaar gaan zoenen en dan merken dat het dus totaal nie lekker is xD


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    mijn broer is niet zo'n buddy van me ^^" maar like, is iedereen zijn identiteit verloren ofzo? als het ineens populair is gaan superveel menen het worden en dan durven ze zelf te klagen dat er wemo's en al die shit zijn. Like, als iedereen nou zichzelf was had je dat geziek niet. Maar blijkbaar vraag ik weer te veel.

    Nee, blijkbaar vragen wíj te veel. En drie kwart van de mensen hier op Q is ook wemo. Sorry, dat ik het zeg. Maar zo zie ik het hier gewoon. En die drie kwart druft dan ook nog eens te klagen over wemo's =='


    Bored.

    (...)
    De mensheid kon dus inderdaad nog dieper zinken. Zielig, zwak, laf, achterbaks, achterlijk, asociaal, negatief, njet. Had ik zielig al genoemd? =='

    Zielig heb je al vernoemd.

    Ik maak een nieuwe trend: me-syle, wie doet er mee?


    BAM!

    (...)
    Zielig heb je al vernoemd.

    Oh ja. Ik zie het ><


    Bored.

    (...)
    mijn broer is niet zo'n buddy van me ^^" maar like, is iedereen zijn identiteit verloren ofzo? als het ineens populair is gaan superveel menen het worden en dan durven ze zelf te klagen dat er wemo's en al die shit zijn. Like, als iedereen nou zichzelf was had je dat geziek niet. Maar blijkbaar vraag ik weer te veel.


    Er was een leidje en dat ging zo:
    The world need wannab's so
    Lets get some more wannab's so
    hey,
    hey,
    Do that freaky thing


    ik denk toch dat het zo ging xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik maak een nieuwe trend: me-syle, wie doet er mee?

    En wat gaat dat inhouden? :Y)


    Bored.

    (...)
    Nee, blijkbaar vragen wíj te veel. En drie kwart van de mensen hier op Q is ook wemo. Sorry, dat ik het zeg. Maar zo zie ik het hier gewoon. En die drie kwart druft dan ook nog eens te klagen over wemo's =='

    Haha, die zit. x')

    Ik maak een nieuwe trend: me-syle, wie doet er mee?

    Ik ^^
    Ik word een Me


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Haha, die zit. x')

    Die voelden ze! Die voelden ze! Ooooooooooooooowh!


    Bored.

    ik ken ook zo'n meisje dat ineens zegt bi te zijn. en gaat ze op internet opzoek naar meiden die ver weg wonen die ook bi/lesbisch zijn om daar dan mee te gaan nemen Ôo


    -