• Hee :]
    Ik wil even gewoon wat zeggen. Je moet dit ook vooral niet persoonlijk op opvatten. En ook geen ruzie maken. Waar het in dit topic vooral overgaat. Maar, Ik vind dat Quizletters, te snel op hun teentjes zijn getrapt. Als je, je mening geeft, gaan ze meteen al raar reageren enzo. Je geeft toch zelf je mening ook wel eens? Dan wil je toch ook niet dat ze boos op je worden? Maar het word gewoon irritand. Iedereen maakt snel ruzie met elkaar. En daardoor gaan de leukste mensen van Q af. Iedereen moet plezier hebben op Q. Zonder Ruzie.
    Ik ben het namelijk zat! In elk Topic dat ik kom, is er ruzie, omdat iemand z'n mening heeft gegeven. Het moet een keer afgelopen zijn! Toon is wat Respect!
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Jep.


    Life is hard and then we die

    'k geef je gelijk (A)

    <3/.

    Jaah ik had eens mijn mening gezet in een topic en komt dat zielige mensje af en begint te lullen tegen ik : 'jij moet je wel niet bemoeien! bemoeial!' like wtf?

    Lolz.
    waarom starten die daar dan een topic ovrr?? xD


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Lolz.
    waarom starten die daar dan een topic ovrr?? xD

    Omdat ze alleen maar mensen willen die het met hen eens zijn :8

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Is het daarom dat er zoveel mensen weggaan?
    Want je hebt wel gelijk, er zijn veel mensen snel beledigd. Maar langs de andere kant, er zijn ook weer veel mensen die niet zo'n vriendlijke dingen zeggen :P
    De meesten hier zijn niet zo hoor, maar sommige reacties zijn af en toe wel een beetje uit de bocht, vandaar.
    Dus: respect van twee kanten :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Het is zo, dat komt door de gemiddelde leeftijd hier en de nadruk die op schriftelijke communicatie zit.
    Maar een beetje respect is nooit weg.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja en er komen ook steeds meer van dit soort topics en daarin zegt iedereen dan weer dat die het er mee eens is enzow.. :)

    zo he.. komt er nog een achter. [/sarcasm]

    sorry.. ik wou precies om dese reden van Q vertrekken.


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het helemaal met je eens : )


    Listen to what we're not saying..

    I agree.
    Dan is het bijna kerst, de 'feest'dagen, maar nu maakt iedereen zoveel ruzie dat iedereen ervandoor gaat. Zou je denken dat mensen in deze tijden aardiger voor elkaar zijn - mooi niet dus.
    Edit; En dan vind ik het ook zo scheef - het is echt iets van Q ofzo. Ik zit ook wel eens op andere forums, nou daar gaat dat dus echt niet zo. Best triest.


    Mew <3

    (...)
    Omdat ze alleen maar mensen willen die het met hen eens zijn :8
    xxx B(K)

    In hun leven zullen ze genoeg mensen tegen komen die het niet altijd met hen eens zijn, ik zeg: Get over it and move on.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meeeeeeeee eens :]