• Heya pleople! <3
    Vandaag hebben we een 24-uursactie op school, ik ga het niet allemaal uitleggen, maar het komt er in mijn geval op neer dat ik 24 uur lang ga computeren xD
    Ik had een hele lijst met to-do dingen gemaakt, maar na inmiddels 17,5 uur pc-en ben ik al aardig door mn lijstje heen xD
    Dus weet iemand nog leuke animeseries voor me? (A)
    BTW, wens me succes xD moet nog tot 8 uur sochtends o.0
    xD

    Byeeeee <3

    BTW, leuke gratis-en-snel-te-downloaden spelletjes zijn ook goed :P

    nou .. haha dat is uhm like lang.. Doe mijn quizen x] vind ik wel een goed idee x]. Zo heel slecht schrijf ik ook niet meer, dus is dat ook even mooi meegenomen -langlevemijnego- en ik heb ook miniseries dus die duren niet zo heel lang :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oja suc6 xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ghehe, dankje <3
    Ben nu 'The Scrapped Princess' aan het kijken :P
    Quizzen doe ik helaas niet meer xD
    Ben namelijk niet echt meer fan van TH... :P

    nog 3 uur en 3 kwartier o.o

    OMG, ik vsl nu echt bijna ins slapa

    Ik ben net echt in slaap gevallen xD
    gelukkig het jessica [meisje naast mij] me op tijd wakker gemaakt, want als de leraren zien dat je slaapt worden je ouders WAKKERgebelt om je te komen halen... *slik*

    We moeten nu de PC's [en lege chips-, koek-, snoep-, mentos-, mars- en whateververpakkingen opruimen xD]

    euhm succes maar ik ken geen anime serie's sorry ,,


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Hehe, het is me gelukt hoor =D
    Vanmorgen om 9 uur thuis, toen gedouched en tot 6 uur 's avonds geslapen xD

    ooow wat ben je ook weer een heerlijke muts hoor! xD Mups/Muts xD EEN LETTER VERSCHIL!!
    oké... kutopmerking...
    wat bedoel je met: ik ben niet echt meer een Tokio Hotel fan?? dat gedeelte heb ik gemist:| xD
    al kan ik me er best iets bij indenken xD
    ik luister zelf alleen maar de muziek en schrijf mijn quizzen gewoon omdat ik het schrijven heel leuk vind, maar ik geef eerlijk toe dat ik liever met mijn GazettE-serie bezig ben:P xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ghehe, dankje <3
    Ben nu 'The Scrapped Princess' aan het kijken :P
    Quizzen doe ik helaas niet meer xD
    Ben namelijk niet echt meer fan van TH... :P
    Ik ben nooit "fan" [hatethatword] geweest x]. Maar ik heb wel meer series die niet over tokio hotel gaan hoor xD Naja never mind. Juhj je hebt het gehaald.. en wat voor school doet er nu zo'n actie? Best hip eigenlijk.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ik ben nooit "fan" [hatethatword] geweest x]. Maar ik heb wel meer series die niet over tokio hotel gaan hoor xD Naja never mind. Juhj je hebt het gehaald.. en wat voor school doet er nu zo'n actie? Best hip eigenlijk.

    x.
    Een coole school =D

    ooow wat ben je ook weer een heerlijke muts hoor! xD Mups/Muts xD EEN LETTER VERSCHIL!!
    oké... kutopmerking...
    wat bedoel je met: ik ben niet echt meer een Tokio Hotel fan?? dat gedeelte heb ik gemist:| xD
    Nou kijk *Mutsje gaat uitleggen* ik ben gewoon niet meer in ze geïntresseerd o.o