• Dat als je bijvoorbeeld je vader meeneemt naar een schoolavond, dat hij dan zo raar gaat doen. Echt uit zijn mond klinkt het woord Coll echt zo raar, denkt hij dat hij gewoon ´cool´is Na en dat issie dus niet...
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat haat ik echt -.-


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Dat ken ik ook, ik had het gistere avond nog... Hij moest met mij mee voor de SOVA en toen ging hij allemaal 'grappig' doen...


    Tears are crashing out of my eyes

    ik haat het nie,het is gewoonweg beschamend:D


    everybody needs a song.

    Op een of andere manier kijk ik altijd naar topics van jou.. Dan denk ik : Hee, weer 1 van ivy!


    Naar een schoolavond gaan alleen mijn ouders, das ni voor de leerlingen ook nog :S

    Gheghe,x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gelukkig heb ik daar nooit last van. Ik schaam me haast nooit voor mijn moeder. Alleen is ze soms watte spontaan voor Nederlandse begippen. En dan zeg ik: 'Maaaaam.' Zegt ze: 'Ik ben je moeder,' op die verwijtende toon. Ik: 'Boeit me niks.' Oke, dat komt er soms best grof uit maar goed: zij zegt vaak genoeg wat van mijn gedrag, dan ben ik gerechtigd om wat van het hare te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat is zo hatelijk!


    For once I want to be the car crash.

    ze zette mij altijd voor gek ¬¬


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    toen mij friends bij me kwamen slapen deed m'n vader ook zooo IRRI:@
    k haat het gwn!
    maar jh zo is hij nu eenmaal..hij is precies een persoo,n met 2 gezichten!:S


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Dat heb ik dus ook & dat haat ik =,=


    Listen to what we're not saying..

    Verplaatsing naar Relatie. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    geen last van xP mijn ouders gaan altijd weg alsk vrienden heb logeren enz. xP

    enz ze gana nooit mee nr sgool


    We can only learn to love by loving.

    Op een of andere manier kijk ik altijd naar topics van jou.. Dan denk ik : Hee, weer 1 van ivy!
    Naar een schoolavond gaan alleen mijn ouders, das ni voor de leerlingen ook nog :S

    omg right???????
    Maar ja heb ik ook.


    The sag in my swag <3

    Vaders denken dat ze de leukste zijn, ik kan het weten want mijn vader is zo x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb dat meer met mijn moeder __x3
    schaam me dood >,>


    when words fail, music speaks.