• Heej, ik verveelde me dus ik dacht: laat ik een nieuwe Quizlet serie schrijven xD
    Maar ik wil van jullie ff weten of die goed is, en een heel klein beetje orgineel Volgens mij niet maar oke


    Marissa is een meisje van 17 jaar. Al sinds 2 jaar vindt ze ene Bill leuk. Nee, niet zomaar Bill. De Beroemde Bill Kaulitz uit Tokio Hotel. Ze heeft zichzelf voorgenomen er alles aan te doen om zijn hart te stelen. Alles zal ze voor hem op het spel zetten. Zelfs haar vriendschap is voor haar minder belangrijk. Haar schoolwerk verwaarloost ze. Maar ze heeft zelf totaal niet door waar ze mee bezig is. Het enige wat voor haar belangrijk is, is Bill. Maar als Haar beste vriendin Hilary, haar probeert duidelijk te maken dat Bill nooit van haar zal houden, stort haar wereld is. Ze heeft helemaal nergens meer zin in. De hele tijd blijft ze op haar kamer zitten, en de meeste tijd zingt ze liedjes over liefdesverdriet. Maar dan begint Hilary zich eigenlijk toch wel schuldig te voelen, en nu probeert zij contact te krijgen met Bill. Ze vertelt Marissa niets. Steeds minder zin in het leven krijgt Marissa. En steeds meer zin om een eind aan haar leven te maken. Hilary begint ook steeds meer te twijfelen aan Bill. Beantwoord hij haar mail wel? Of is hij daar gevoelloos voor? Deed het hem niets te lezen hoe slecht het met zijn allergrootste fan gaat? Of zou hij toch antwoorde? Zullen Marissa en Bill dan toch ooit nog samen gelukkig worden? Of Zal marissa er aan onderdoor gaan, en het er niet levend van afbrengen? Zoveel vragen, in deze Serie de antwoorden.

    Deel 1:
    http://www.quizlet.nl/quiz/255318/im-a-criminal-because-i-stole-your-heart--001/


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Zeker goed.
    En origineel, zo een ben ik nog niet tegen gekomen,
    laat je me weten als de eerste er is?
    Of is die er al

    <3xo. Naomy


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ge-wel-dig :]
    En dat zeg ik niet snel ;).
    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Stoerr hoor (A)
    Ik ga wel lezen als je hem online zet.
    Maar eerst TRTK van jou lezen XD
    Xx Sab