• Hoi,

    Heb je wel eens zo'n moment dat je echt helemaal niks te vertellen hebt? Ik heb dat nu namelijk een beetje. Mijn dag was wel oké, maar ik sliep weer pas om half vier, dus dat was behoorlijk kut.

    Maar als dat het enige is dat ik te vertellen heb, is dat ook wel een beetje triest.

    Wie heeft er iets leukers te vertellen?


    Tijd voor koffie.

    Mijn vader zegt altijd: ''Geen nieuws is goed nieuws''. En, nou ja, beter geen nieuws dan slecht nieuws, right?

    Ik heb vandaag een rustige dag gehad. Ik moest pas rond de middag naar school, dus ik heb van tevoren nog een stuk van de film 'The Bunker' gekeken. Ik hoefde enkel naar school voor mijn Duits mondeling.
    Morgen idem dito, maar dan met Frans mondeling i.p.v. Duits. Dat wordt weer film kijken, denk ik zo (:

    Hannibal_Lecter schreef:
    Mijn vader zegt altijd: ''Geen nieuws is goed nieuws''. En, nou ja, beter geen nieuws dan slecht nieuws, right?

    Ik heb vandaag een rustige dag gehad. Ik moest pas rond de middag naar school, dus ik heb van tevoren nog een stuk van de film 'The Bunker' gekeken. Ik hoefde enkel naar school voor mijn Duits mondeling.
    Morgen idem dito, maar dan met Frans mondeling i.p.v. Duits. Dat wordt weer film kijken, denk ik zo (:


    Haha, dat is waar. De andere helft van The Bunker dan? Hoe ging je mondeling?

    De lerares is er niet dus ik ben me echt een beetje aan het vervelen.


    Tijd voor koffie.

    Ik zit hier ziek thuis terwijl het een zonnige dag is en het lekker warm is but other than that vind ik het helemaal niet erg. Ik verspil mijn tijd aan Tumblr en DeviantArt, ik kan nu eindelijk dingen doen waar ik geen tijd voor heb.

    Verders is mijn dag heel erg saai.

    Ik uh, had een toets Engels. Verder ook niet zo heel veel. Probeer me nu maar te motiveren om te leren voor biologie, haha. Lukt niet echt xd


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik had een enorm belangrijke Wiskunde SE.
    Ik had een vraag aan mn docent over de examenstand van mijn rekenmachine, heeft hij m zelf in de examenstand gedaan. Helemaal verkeerd.
    Allemaal belangrijke opties stonden uit, dus ik kon mijn toets niet goed maken. Heb nu een 3 ofzo.
    Leuk zo, 50% schoolexamen naar de kloten. Vooral omdat ik net een goed cijfer nodig had.

    Is dat leuk genoeg? :P

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 20:37 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Okay mijn dag was dus best shit omdat ik de hele dag binnen zat doordat ik ziek ben maar mijn vriend stond opeens aan de deur met wat films haha.

    Jammer schreef:
    (...)

    Haha, dat is waar. De andere helft van The Bunker dan? Hoe ging je mondeling?

    De lerares is er niet dus ik ben me echt een beetje aan het vervelen.


    Yup. De andere helft van The Bunker wilde ik kijken, maar dat is helaas niet gelukt (tijdgebrek).
    Mijn Duits mondeling ging echt heel goed, maar ik heb ook wel een eer hoog te houden aangezien ik Duits ga studeren. Mijn Frans mondeling van vandaag vond ik iets minder goed gaan dan het Duits mondeling, maar mijn leraren zeiden dat het wel goed was. We zullen zien...

    Heb je vandaag wel iets spannends meegemaakt?

    Adornanble schreef:
    Okay mijn dag was dus best shit omdat ik de hele dag binnen zat doordat ik ziek ben maar mijn vriend stond opeens aan de deur met wat films haha.


    Oké best een beetje een late reactie, maar dat is echt super lief!


    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Yup. De andere helft van The Bunker wilde ik kijken, maar dat is helaas niet gelukt (tijdgebrek).
    Mijn Duits mondeling ging echt heel goed, maar ik heb ook wel een eer hoog te houden aangezien ik Duits ga studeren. Mijn Frans mondeling van vandaag vond ik iets minder goed gaan dan het Duits mondeling, maar mijn leraren zeiden dat het wel goed was. We zullen zien...

    Heb je vandaag wel iets spannends meegemaakt?


    Ah, hopelijk! En Duits is wel echt een toffe taal.
    En even kijken, op woensdag had ik een ziekelijk lange dag op school dus dat was niet bijzonder, maar vrijdag had ik een fantastisch feest en op zaterdag hebben we eigenlijk de hele dag ge-afterd in het park. Dus het wordt beter :Y) Morgen heb ik een tentamen though.

    @Rohrer (Ik wilde quoten maar het lukte niet), what the fuck. Kan je geen bezwaar aantekenen? In principe heeft hij gewoon de toets voor je verknald, dat kan echt niet. Wat kut is dat. :\

    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 15:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Ah, hopelijk! En Duits is wel echt een toffe taal.
    En even kijken, op woensdag had ik een ziekelijk lange dag op school dus dat was niet bijzonder, maar vrijdag had ik een fantastisch feest en op zaterdag hebben we eigenlijk de hele dag ge-afterd in het park. Dus het wordt beter :Y) Morgen heb ik een tentamen though.


    Inderdaad, het wordt beter! Fijn dat het gezellig was!
    Heel veel succes met je tentamen! Ik moet morgen ook weer... :/

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Inderdaad, het wordt beter! Fijn dat het gezellig was!
    Heel veel succes met je tentamen! Ik moet morgen ook weer... :/


    Dankje! (: Ja, het was echt heel tof. En gezellig. In het park hadden we radlertjes gekocht en pizza besteld en een slaapzak voor als het koud werd. Het was echt zo'n fijn moment. Maar niet geleerd dus.

    Heb je ook een tentamen of gewoon veel les?


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Dankje! (: Ja, het was echt heel tof. En gezellig. In het park hadden we radlertjes gekocht en pizza besteld en een slaapzak voor als het koud werd. Het was echt zo'n fijn moment. Maar niet geleerd dus.

    Heb je ook een tentamen of gewoon veel les?


    Klinkt super! En gezellig, inderdaad! (:
    Ik heb ook een tentamen. Geschiedenis. Jij?

    Mijn opa en oma zijn vandaag 60 jaar getrouwd :D.
    En we hadden gister dikke vette feest met de familie.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Salaryman: Gefeliciteerd!

    Mijn dagen lijken allemaal op elkaar, in bed, paar meter lopen, in bed, overgeven, paar meter lopen, in bed, gamen, oefeningen, in bed, netflixen. Dit gaat nog 4 weken voortduren want ik ben net geopereerd. Ik heb dus ook helemaal niks te vertellen. :')


    The truth is out there.

    Ik heb net toetsweek dus momenteel bestaan mijn dagen uit leren en toetsen afleggen, haha. Maar morgen ben ik ervan af en begint mijn vakantie *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ik heb vakantieeeeeeeeeee


    Heaven is a place that we all have