• De Kerstvakantie komt der weer aan
    Mij Kerstvakantie begint Zaterdag 20 December
    Maar bij de Herfstvakantie hadden Noord-Brabant eerder vakantie & Belgie later
    Dus mij vraag is
    Wanneer hebben jullie vakantie?

    Ik hoef alleen nog deze week, dus morgen overmorgen tot donderdag. En vrijdag nog 2 uurtjes en dan gaan we schaatsen^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ook Zaterdag 20 December

    Ik hoef alleen nog deze week, dus morgen overmorgen tot donderdag. En vrijdag nog 2 uurtjes en dan gaan we schaatsen^^


    Wij hetzelfde
    Alleen wij hebben vrijdag ochtend alleen school en s'middags begint eigenlijk onze vakantiexD

    Dinsdag 16 om 10uur heb ik vakantie^^


    Al good things come to an end.

    Deze week hebben we proefwerkweek. Maar vrijdag hebben we kerstviering op school, dus voor mij begint de vakantie vrijdag. Officeel zaterdag


    I live for the applause, you will die for it.

    wij nog 1 weeek...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Kerst vakantie is toch bij iedereen 1 week voor en 1 week na dat het nieuwe jaar begint?

    Vrijdag heb ik nog kerstactiviteiten ofzo. :'D Maar daarna heb ik vakantie x']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    Wij hetzelfde
    Alleen wij hebben vrijdag ochtend alleen school en s'middags begint eigenlijk onze vakantiexD

    Ik heb vrijdag het 1e uur vrij, en om 11 uur gaan we schaatsen. Dus van 9 tot 11 heb ik eigenlijk school (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vanaf dinsdagnamiddag ^^ tot 5 januari


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Kerst vakantie is toch bij iedereen 1 week voor en 1 week na dat het nieuwe jaar begint?


    I Dont KnowxD

    Woensdagnamiddag 17 december ;p.
    Kmoet alleen de vrijdag achter mijn rapport en dan zaterdag naar Hot&Sweaty :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Mijne begint ook de 20e :') En ik woon in N-Brabant.


    I recycle my thoughts.

    Mijne begint ook de 20e :') En ik woon in N-Brabant.


    Ooh Ok

    Wij woensdag 17 december.
    wij moeten alleen den 20e ste naat school komen voor ons rapport af te halen.


    I need you like a heart needs a beat