• ^^ wnt ik krijg dus een gitaar voor mijn b-day en ik ga optreden volgend jaar dus ik ben so geniaal vind ik self xP

    maar serieus. ik ben nu like verlegen omdat iedereen segt dak mooi sing ;l selfs mijn pa vind het o.o gheghe xD
    en ja vn hem krijg ik ook mijn gitaar <3 love him..

    maar een vraag ;;
    ik dacht aan het liedje iris vn de goo goo dolls te gaan singen bij mijn optreden zou dat wat zijn ? xD het is seg maar mijn favoriete lied en alles...


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt een mooi nummer. Maar durf je wel ongeveer 5 minuten ofzo op het podium te staan^^ Niet dat ik je nu laag inschat ofzo.
    Maar als ik jou was,gewoon doen. Laat zien wat je in huis hebt en laat het dak eraf gaan^^


    Music is the new sex

    Dat is echt een mooi nummer. Maar durf je wel ongeveer 5 minuten ofzo op het podium te staan^^ Niet dat ik je nu laag inschat ofzo.
    Maar als ik jou was,gewoon doen. Laat zien wat je in huis hebt en laat het dak eraf gaan^^


    ^^ geen idee
    waarsgynlyk niet ;l maar ach ik durf ook 10 minuten op te treden met dansen dus waarom dat dan niet ? o.o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ geen idee
    waarsgynlyk niet ;l maar ach ik durf ook 10 minuten op te treden met dansen dus waarom dat dan niet ? o.o


    Omdat je niet vals kan dansen, maar wel zingen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je wilt dat liedje op je gitaar gaan spelen? En erbij zingen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    ^^ geen idee
    waarsgynlyk niet ;l maar ach ik durf ook 10 minuten op te treden met dansen dus waarom dat dan niet ? o.o

    Als je dat erin blijft houden lukt het je al helemaal(:


    Music is the new sex

    Je wilt dat liedje op je gitaar gaan spelen? En erbij zingen?


    nee dude xP is te moeilijk om te spelen denk ik dan ik krijg mijn gitaar in januari en optreden is ? weetkveel wnneer xP alleen singen xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    nee dude xP is te moeilijk om te spelen denk ik dan ik krijg mijn gitaar in januari en optreden is ? weetkveel wnneer xP alleen singen xD

    Oww, oké. Want dat kan je niet 1-2-3 x'D
    En... Ikke komen? (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Oww, oké. Want dat kan je niet 1-2-3 x'D
    En... Ikke komen? (A)


    ^^ ik al helemaal nie ik ben een ramp in nieuwe dingen leren

    en nee xP want als ik meself voor sgut set sgaam ik me xD


    We can only learn to love by loving.

    Dude gewoon doen. So what?! En dude jij kan ook gewoon mooi zingen want 'k ben jouwn grootste fan! Kan iemand dat optreden van jou niet filmen want dan wil 'k dat zien!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Omdat je niet vals kan dansen, maar wel zingen.
    Hahah lekker veel moed inspreken.
    Nouja, als je het aankan om lang te gaan zingen houd ik je niet tegen. Als je dat liedje goed kan moet je het vooral doen.

    Dude gewoon doen. So what?! En dude jij kan ook gewoon mooi zingen want 'k ben jouwn grootste fan! Kan iemand dat optreden van jou niet filmen want dan wil 'k dat zien!

    dude xD ik lieft mijn grootste fan <3
    ^^ ik sal wel bij mijn moederfiguur gaan seike voor je xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    dude xD ik lieft mijn grootste fan <3
    ^^ ik sal wel bij mijn moederfiguur gaan seike voor je xP

    Ja :] Dude dankje!<3333


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    en nou moetk weg liefste dude <3

    moet frans en pw nederlands leren ;l


    We can only learn to love by loving.

    Succes liefste!<3
    Ik nog even engels en dan i'm ready.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oef. ik denk gewoon dat je geniaal ben. niets dat denk je. je bent hetof je bent het niet.
    en in jouw geval ben je het gewoon.
    Allen niet geniaaler dan mij, want dat kan lekker niet (puh)


    Dunno ><