• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:40 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oke, gaaf! Toen ze daar waren kende ik ze nog niet zo goed, maar achteraf was ik toch supergraag naar de Tinadag gegaan!


    ik kon ze ook nie.. but na tinadag wel :D..en ze zijn zo uber aardig :D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ja, ik weet het ^^' Ik ben na de tinadag wel 8 [of 9] keer geweest, en Live zijn ze ook echt super. Ik vind het in elk geval echt een geweldige band (H)

    Ja, ik weet het ^^' Ik ben na de tinadag wel 8 [of 9] keer geweest, en Live zijn ze ook echt super. Ik vind het in elk geval echt een geweldige band (H)


    mii2


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Whhaaa, die Wouter is knap!;O
    x] Alleen hij is knap 0:] Ik ken dat Only Seven Left gedoe niet ;D


    Underdog, just look at the mess you made.

    Hij is inderdaaaaad knap (L) Seriously, no one can deny it!

    Niet om iemand uit welke droom dan ook te halen, maar; Wouter is in oktober gestopt met OSL.
    En @ Repentance; alleen Wouter zit bij jou op school ;) Roderick en Jochem zaten op het ARHC, en nu op de HKU, Hinne zit nogsteeds op het ARHC, Bram die zat op de HKU, en is nu klaar geloof ik [weet ik niet zeker], Bart [de nieuwe zanger] zat ook op de HKU, maar ik weet niet of hij er wel of niet nog op zit..

    Verder wil ik even kwijt dat Wouter ontezettend leuk is, en dat die hele band -met nieuwe zanger ook- ontzettend goed is!

    Dat wist ik al :]
    [dat allebei dus x3]
    Ach.. Als hij straks van school af is heeft hij nog genoeg andere paden te kiezen :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja.. Hij is van plan Lucht- en Ruimtevaarttechniek te gaan studeren, maar als dat niks wordt, kan hij altijd terug in de muziek.

    En ik hoop stiekem dat hij dat laatste gaat doen ^^'

    Ja, ik ken ze!!
    oehh, zterdag waren ze in Villa29, in Barneveld.
    2 singles gekocht, en handtekeningen van hun(dance) ^^
    vind ze echt goed en Lekker!(A) x)
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik was er zaterdag ook bij!
    Heb jij heel toevallig ook nog foto's gemaakt?

    x.

    Ik ken hun <3

    Want, ik ben hun grootste fan :3

    Nee serieus, zij zijn mijn obsessie..


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    foto kan ik niet zien kan de link niet vinden :X
    en het youtube filmpje is prive:X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.