• Goed, als een topic is aangepast door een moderator, of verplaatst is door een moderator, staat dat eronder, right? Nou, dat lijkt me inderdaad ontzettend handig, maar vond het een beetje vreemd dat 'topic titel aangepast door een moderator' er dan niet in staat als de topic titel is aangepast. Als dit overbodig zou zijn, zou 'topic verplaatst en aangepast door een moderator' ook overbodig zijn.

    Wie is voor en wie is tegen?


    Some people are art and do art at the same time

    Ach, ik stoor me daar niet zo aan


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat is je suggestie precies? Dat het weggaat of erbij komt?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat is je suggestie precies? Dat het weggaat of erbij komt?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Assassin schreef:
    Wat is je suggestie precies? Dat het weggaat of erbij komt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat 'Topic titel aangepast door een moderator' eronder staat als dat het geval is.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dat zeer overbodig. Maar zoals je al zelf zei; dan is het ''topic titel aangepast door een moderator'' en ''topic verplaaatst door een moderator'' ook overbodig. En dat vind ik ook.

    Hoewel, als dat er niet onder staat, en het topic is bijvoorbeeld wel al verplaatst, kan een andere moderator dat niet weten en het topic ook verplaatsten omdat hij/zij het bij een ander forum vind passen. En zo kan het maar zijn dat het topic van het ene forum naar het andere heen en weer verplaatst word en dat is een heel gedoe. Dus kunnen ze het beter aangeven in de beginpost dat het al is aangepast en dus zo moet blijven staan in dat forum.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, dat boeit me niet echt.

    Ik heb liever dat ik de naam van een topic zelf kan veranderen :Y)

    Limits schreef:
    Hmm, dat boeit me niet echt.

    Ik heb liever dat ik de naam van een topic zelf kan veranderen :Y)


    Stenenlikker

    Limits schreef:
    Hmm, dat boeit me niet echt.

    Ik heb liever dat ik de naam van een topic zelf kan veranderen :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Overbodig.


    •*• Lululu •*•

    Sowieso zie ik vaak dat àls een moderator de topictitel aanpast, het meestal in een topic terug te vinden is. Door een berichtje als dit (zelfverzonnen):

    Topictitel aangepast ivm hoofdletters.


    Dus ik zie het probleem niet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Barbas schreef:
    Sowieso zie ik vaak dat àls een moderator de topictitel aanpast, het meestal in een topic terug te vinden is. Door een berichtje als dit (zelfverzonnen):
    (...)

    Dus ik zie het probleem niet?

    In tussentijd kan er ook allemaal posts worden geplaatst waardoor dat bericht vaak over het hoofd wordt gezien. Als het goed is leest zowat iedereen de beginpost en valt die grijze schuine letters onderaan een topic meteen op, dus dat wordt sowieso gelezen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 19:11 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het overbodig, vind het zelf lelijk staan als er in mijn post staat dat het topic is verplaatst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Op zich zou ik er niets tegen hebben als het er wel kwam, maar het lijkt me niet heel erg nodig, eerder weer een beetje extra werk voor de mods. Zoals Barbas al zei valt het vaak terug te lezen in het topic als je het echt per se wilt weten en meestal is een aanpassing aan de titel niet zo ingrijpend. Waarom is het nodig om te weten dat er een spelfout is verbeterd of caps zijn weggehaald?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Op zich zou ik er niets tegen hebben als het er wel kwam, maar het lijkt me niet heel erg nodig, eerder weer een beetje extra werk voor de mods. Zoals Barbas al zei valt het vaak terug te lezen in het topic als je het echt per se wilt weten en meestal is een aanpassing aan de titel niet zo ingrijpend. Waarom is het nodig om te weten dat er een spelfout is verbeterd of caps zijn weggehaald?


    Om verwarring te voorkomen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 19:16 ]


    Some people are art and do art at the same time