• Wie heeft dit ook? gewoon vette ouders? nou ík wel! Ik mag bijna alles .. er zijn wel grenzen hoor. Bijv; Ik mag 13 Juni al naar Goffertpark, ik mag me haar verfen wat ik deze week voor de 11e x ga doen ( ja me haar is dood ), ik mag piercings niet dat me ouders gek zijn op een tong&&lip piercing maar ik mag het wel, ik mag een tattoo, ik ben vrij in dingen dus bijv als ik zou roken is het mijn keus, ik mag alcohol wel met mate maar me ma koopt soms wel es een fles, ik mag posters op me kamer (sommige mogen dat niet eens -_-), ik mag naar concerten (sommige mogen dat niet.. best raar), Ik mag kleding dragen dat ik zelf wil. en zo zijn er nog wel meer dingen (: écht gewoon .. DADMOM I LOVE YOU.

    Hoe zit dat met jullie oudrs?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik hou ook wel vn men oudertjes , alk een goei rapport heb krijgk 1oo euro om te gaan shoppe (ik heb e stuk of 15 raporten per jaar XD)
    ik mag naar concerten gaan ik mag ook mijn haar in alle kleure en geure verve ik doe aan wak wil ik blijf zo lang wel als ik wil gsm's moet ik nooit betale ...
    XD

    Hm,ik mag heel veel gewoon teveel om optenoemen dus ik zeg wel wat ik NIET mag

    Ik mag niet
    Roken,naar concerten gaan,tattoo zetten.

    Ö zoveel mag ik dus egt niet..
    mijn haar verven;; piercing;; keiveel make-up;; naar alle concerten gaan nzo mag ik wel.. maar anders...

    Ik mag best veel dingen maar er word bij mij wel altijd gezegt denk er goed overna bijv. vorg jaar wilde ik een lippiercing mijn ouders vonden het niet goed ze vonden me te jong en mijn pa zij toe : Als je 14 bent en dan nog zegt ik wil echt een piercing denken we verder dus dan komt het meestel maar ik wil er geen meer xD ,, ma kwa haar mag ik wel weer veel meer


    ...

    Ik mag dus helemaal
    niets


    I recycle my thoughts.

    ja die van mij laten me ook wel vrij
    maar mag nog wel niet/geen:
    tatoo
    piercing
    en mijn haar dat moet ik is vragen eigenlijk zou ik het wel willen


    Live life limitless.

    Ik mag ook een heleboel :) Ik vind dat mijn ouders gewoon rocken! Mijn moeder heeft zelfs 2 TH shirts voor me gekocht :D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik mocht/mag nogsteeds niets.
    Kijk ik dóe het gewoon. :'D

    Net zoals met dat roze haar toen. Ik belde m'n ma, en ze zei zo, nee daar wil ik nog over denken ( Nee dus) ik: Maar het zit er al in ^^
    Dushja _0_