• oke voor ieder die naar werchter boutique ga!
    zoals iedereen weet komt zornik en iedereen weet ook dat het tokio hotel haters zijn (vooral koen buyse),eerst ga ik mij verontschuldige da er hier fans van zornik zijn!
    maar oke,omda wij fans ons te veel hebbe late doen door de haters,en omdat zornik slecht heeft gepraat over tokio hotel op de tmf awards bennek dus me een paar vriendinne iet van plan voor wb
    eerst komt milow,dan zornik en dan tokio hotel..de bedoelling is da we tijdens zornik ne hele tijd tokio hotel gaan roepen!!
    zowiezo da iemand da wel ga doen,en vanaf da iemand da doe dn doet de rest toch ook mee?
    en wa is er plezanter dan ne tokio hotel hater zien afgaan voor een heel publiek vol me tokio hotel fans?
    dus da is dus gewoon de bedoelling..tokio hotel beginne roepe da zornik op het podium sta.
    het is ni echt een actie want iemand ga da zowiezo wel doen dus dan doe de rest mee!
    en sorry voor de fans van zornik..het is ni op elle bedoeld ooke?

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)


    death to the one at the end of the serenade.

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)

    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)

    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    wa heet hij dan gezegt? want da wistek nie? enkel zijn stijl enz dat hij nageaapt heeft vind ik azichtelijk


    death to the one at the end of the serenade.

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)

    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    wa heet hij dan gezegt? want da wistek nie? enkel zijn stijl enz dat hij nageaapt heeft vind ik azichtelijk

    kvin het artikkel nimeer ma het was iet in de buurt vn;
    al da gedoe rond tokio hotel is er te veel aan,da zo'n "manne" zoveel aandacht krijge voor hun muziek da ge ineens nog geen muziek kunt noeme...
    het was zoiets in de buurt..
    wssl zei die da ook uit jaloezie omda tokio hotel hun grootste concurrent was.

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)

    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    wa heet hij dan gezegt? want da wistek nie? enkel zijn stijl enz dat hij nageaapt heeft vind ik azichtelijk

    kvin het artikkel nimeer ma het was iet in de buurt vn;
    al da gedoe rond tokio hotel is er te veel aan,da zo'n "manne" zoveel aandacht krijge voor hun muziek da ge ineens nog geen muziek kunt noeme...
    het was zoiets in de buurt..
    wssl zei die da ook uit jaloezie omda tokio hotel hun grootste concurrent was.


    Hij's jaloers omdat Bill wel goed make-up kan aan brengen xD
    Ik ga beginnen gillen, reken er maar op xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Goed idee want vind diene koen maar ne ferme na aper! wie kent er Muse? wel vergelijkt de zanger van muse met Koen en dan zie je dat koen alles van hem gestolen heeft, van kapsel, make-up, liedjes en teksten. -_-"

    i hate him
    (srry voor de fans)

    ge bent ni de enigste die koen haat ze !! ö
    ik haat die gast ook,
    eerst ni ma na wa die eeft gezegd over th is hem echt laag gevalle

    wa heet hij dan gezegt? want da wistek nie? enkel zijn stijl enz dat hij nageaapt heeft vind ik azichtelijk

    kvin het artikkel nimeer ma het was iet in de buurt vn;
    al da gedoe rond tokio hotel is er te veel aan,da zo'n "manne" zoveel aandacht krijge voor hun muziek da ge ineens nog geen muziek kunt noeme...
    het was zoiets in de buurt..
    wssl zei die da ook uit jaloezie omda tokio hotel hun grootste concurrent was.


    Hij's jaloers omdat Bill wel goed make-up kan aan brengen xD
    Ik ga beginnen gillen, reken er maar op xD

    Oeeee die zat !! xD

    Whaha xD ik ga ook naar Werchter Boutique! =D en ik kan die Koen Buyse ook niet af.. Maar vriendin die meegaat wil hem graag zien .. dus als ik ga beginne met krijsen gaat die dat niet zo fijn vinden denk ik xD x


    Tanya is de beste.

    SLECHT IDEE!!

    Ik ga naar Werchter Boutique ook en samen met m'n mama.
    Koen Buyse is toch zo erg nog niet

    Eigenlijk vind ik hem wel nog goed zodus+
    M'n moeder vind hem super!

    Als ik dan ga beginnen krijsen tussen die liedjes van Zornik dat wij Th willen gaat er
    1. m'n moeder niet blij mee zijn ,
    2. ik ook niet want vind dat z'n liedjes nog wel goed zijn en
    3. Als wij als Th fans Tokio Hotel gaan roepen tussen het optreden van Zornik, wat denk je dan dat de Zornik fans gaan doen? Hetzelfde natuurlijk.

    Xxx

    SLECHT IDEE!!

    Ik ga naar Werchter Boutique ook en samen met m'n mama.
    Koen Buyse is toch zo erg nog niet

    Eigenlijk vind ik hem wel nog goed zodus+
    M'n moeder vind hem super!

    Als ik dan ga beginnen krijsen tussen die liedjes van Zornik dat wij Th willen gaat er
    1. m'n moeder niet blij mee zijn ,
    2. ik ook niet want vind dat z'n liedjes nog wel goed zijn en
    3. Als wij als Th fans Tokio Hotel gaan roepen tussen het optreden van Zornik, wat denk je dan dat de Zornik fans gaan doen? Hetzelfde natuurlijk.

    En dan nog ff iets
    Srr ma ik vind da wij dan vrij laag zijn om daar op te gaan vitten.
    Komaan!
    Der zijn zoveel mensen da Th nii goe vinde enzoo en die da op Th gaan zitte vitte maar moete wij Th-fans dan eve laag valle als die mensen?
    Srr ma ik doe nii mee

    Xxx

    OMG, 1 st sean van nailpin, dan die van tmf en nu koentj?
    wie gaan jullie ng allemaal een hate
    omda ze kommetaar hebbe op th?
    tss >.<


    HaveFun!

    Ik vind het ook slecht idee
    de zornik fans kunnen hetzelfde doen bij tokio hotel.
    De tokio hotel fans zeggen altijd dat ze niet begrijpen waarom de 'haters' zulke opmerkingen enzo nu gaan wij tog ook niet zule opmerkingen maken ? nja laten we ons niet op hun niveau zakken Koen mag tog een mening hebben?
    Ik vind hen trouwens ook goed muziek maken...
    laten wij geen haters zijn :Y):Y)en ons dag niet verpesten door haat-opmerkingen te maken :P

    Ik vind het ook slecht idee
    de zornik fans kunnen hetzelfde doen bij tokio hotel.
    De tokio hotel fans zeggen altijd dat ze niet begrijpen waarom de 'haters' zulke opmerkingen enzo nu gaan wij tog ook niet zule opmerkingen maken ? nja laten we ons niet op hun niveau zakken Koen mag tog een mening hebben?
    Ik vind hen trouwens ook goed muziek maken...
    laten wij geen haters zijn :Y):Y)en ons dag niet verpesten door haat-opmerkingen te maken :P

    mee eens


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het ook slecht idee
    de zornik fans kunnen hetzelfde doen bij tokio hotel.
    De tokio hotel fans zeggen altijd dat ze niet begrijpen waarom de 'haters' zulke opmerkingen enzo nu gaan wij tog ook niet zule opmerkingen maken ? nja laten we ons niet op hun niveau zakken Koen mag tog een mening hebben?
    Ik vind hen trouwens ook goed muziek maken...
    laten wij geen haters zijn :Y):Y)en ons dag niet verpesten door haat-opmerkingen te maken :P

    gelle doe maar wa ge zelf wilt!
    ma welle emme ons al te veel late doen door de haters dus zie dees maar iets om ze terug te pakke ;)
    ma ook al is het geen actie,
    er ga zowiezo iemand da wel doen en dan doe de rest zowiezo mee !!
    dus veel verschil ga het ni make actie of ni,
    en tege houwe zoude da ook ni kunne ze !! Oo

    Ik snap het nii
    Kvind het wel Laag da Koen da gezegd heeft,want ik had altij Respect voor die Manne van Zornik,As ge die ZO bezig zaagt op da Podium &zo...
    Die ware Zalig Gestoort:P
    NJaa,ik ga er ni henne,dus ik Moei Me Nii0..
    xx(K)(H)


    everybody needs a song.

    OF OF OF OF... we gaan allemaal weg als zornik... neeh dan wordt mijn plek ingepikt :S
    tja, srry voor de fans, maar ik werdt ooit gepest door een groep zornik-fans dus srry


    death to the one at the end of the serenade.