• en dan heb ik het wel te verstaan over mijn moeder, ze is zoooo vervelend!
    Ik weet niet of jullie het herkennen, maar iedere dag is het weer hetzelfde liedje:
    Ze maakt me wakker voor school, ik kom na 5 minuten naar beneden en dan begint ze hoor: dat had wel wat sneller gekunt, het is hier geen hotel!

    En met school, is ze niet eens tevrede met een 6 ofzo he, neeeeee een 7 is voldoende, ZO VERVELEND!

    praten werkt niet..weten jullie misschien iets wat ik kan doen? want ik trek het niet meer..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Toch blijven praten, alleen met een andere volwassene erbij (je mentor of zoiets). Haar ontwijken kun je toch niet.


    I am an idiot, I move.

    Misschien moet je zelf maar wakker worden ipv dat je moeder het moet doen.


    -

    Genius schreef:
    Misschien moet je zelf maar wakker worden ipv dat je moeder het moet doen.


    Ik zet ook zelf de wekker, 10 min van te voren..maar hoe snel ik ook beneden ben, ze blijft het zeggen..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    Ik zet ook zelf de wekker, 10 min van te voren..maar hoe snel ik ook beneden ben, ze blijft het zeggen..

    Negeer het gewoon.


    -

    Gewoon opstaan en lopen maar, klinkt hard maar als in je bed blijven liggen een gewoonte wordt, ben je erg ver van huis. Je blijft in slaap donderen door die gewoonte, komt overal te laat, krijgt een lechte naam daardoor, go on.


    Let it come and let it be

    Genius schreef:
    (...)
    Negeer het gewoon.


    das dus het probleem, dat gaat niet zo makkelijk, wat werkelijk waar, ze schreeuwt bijna letterlijk in je oor


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Countenance schreef:
    Gewoon opstaan en lopen maar, klinkt hard maar als in je bed blijven liggen een gewoonte wordt, ben je erg ver van huis. Je blijft in slaap donderen door die gewoonte, komt overal te laat, krijgt een lechte naam daardoor, go on.


    ik sta ook bijna meteen op hoor..maar ik heb dus al een keer op mn donder gekregen omdat ik eerder naar beneden ben gegaan..maar niets had gedaan..dus dat doe ik ook niet meer..


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Gosh, dat zou mijn zusje eens voor d'r kiezen moeten krijgen haha XD


    Life is hard and then we die

    Devilsmith schreef:
    (...)

    das dus het probleem, dat gaat niet zo makkelijk, wat werkelijk waar, ze schreeuwt bijna letterlijk in je oor

    Kan je het alsnog wel negeren. :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Kan je het alsnog wel negeren. :')



    ehm..met oordopjes in misschien :S


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)


    ehm..met oordopjes in misschien :S

    Ja ik bedoel op een manier dat je er gewoon niet op reageert. Ik snap ook wel dat als iemand in je oor schreeuwt dat je het hoort :')


    -

    Vijf minuten is ook wel lang om beneden te komen nadat je wakker gemaakt bent?
    En als je laat zien dat je echt hard je best doet voor school, moet je moeder maar genoegen nemen met die cijfers toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Vijf minuten is ook wel lang om beneden te komen nadat je wakker gemaakt bent?
    En als je laat zien dat je echt hard je best doet voor school, moet je moeder maar genoegen nemen met die cijfers toch?


    5 minuten valt mee..ik slaap op zolder en heb altijd ruzie met mijn deur en lichtknopje -,-
    en ik doe ook mn best op school enzo..dus tja...


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Zeg anders tegen haar dat je niet meer wil dat zij je wakker maakt? Mijn mama staat al niet eens meer voor me op, haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Devilsmith schreef:
    (...)

    5 minuten valt mee..ik slaap op zolder en heb altijd ruzie met mijn deur en lichtknopje -,-
    en ik doe ook mn best op school enzo..dus tja...

    To be honest, als ik het topic zo lees, werk jij ook niet echt mee om het je moeder naar d'r zin te maken.
    Hmm, ik vind dat wel lang, haha, ik blijf zo lang mogelijk liggen en doe dan in vijf minuten alles wat ik nog moet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the