• Hee Peep'z. Ik Toupeer me haar altijd,zodat het bol gaat staan. Resultaat; [url]C:\Users\HENRÏETTE\Pictures\fhjube.jpg[/url]

    DIE LINK DOET HET BLIJKBAAR NIET,KIJK DAN FF IN ME FB? 2E FOTO! ;)

    Maar nou komt het probleem,Ik weet het achter nooit goed te krijgen.Ik wil datnet zo bol hebben.alleen wanneer ik dat doe,Ziet het er niet uit,Omdat ik niet weet hoe dat moet x'D

    Heeft iemand tips hoe ik mijn achterkant van mijn haar zo kan krijgen? ^^

    Alvast bedankt! (flower) xx


    Sometimes it's best not to care.

    Sorry , i dunno x) (nutteloosheid)
    but, de link voor dat foto ding gaat niet ;)
    dat wou ik ff melden (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sorry , i dunno x) (nutteloosheid)
    but, de link voor dat foto ding gaat niet ;)
    dat wou ik ff melden (A)


    Ooh shitt, weet jy hoe dat komtt? x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Het is een link naar een bestand in je computer, dus iedereen die niet op jou computer zit, kan het niet openen.
    Maaar, ik krijg het meestal ook niet perfect, maar ik doe er eerst wat haarlak overheen, pak gewoon een borstel en borstel het omhoog. Als het vet ver staat, kan je het altijd naar beneden borstel tot op de juiste hoogte. Ik doe het nooit met een kam, want dat lukt gewoon niet XD
    En je kan het beste als je haar nat is, aan de bovenkant van je haar grote rollers indraaien en laten drogen, dan krijg je vanaf het begin wat meer volume.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    Your make-up is terrible

    Het is een link naar een bestand in je computer, dus iedereen die niet op jou computer zit, kan het niet openen.
    Maaar, ik krijg het meestal ook niet perfect, maar ik doe er eerst wat haarlak overheen, pak gewoon een borstel en borstel het omhoog. Als het vet ver staat, kan je het altijd naar beneden borstel tot op de juiste hoogte. Ik doe het nooit met een kam, want dat lukt gewoon niet XD
    En je kan het beste als je haar nat is, aan de bovenkant van je haar grote rollers indraaien en laten drogen, dan krijg je vanaf het begin wat meer volume.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.



    Heeeeel Erg bedankt! <333
    ik hoop dat het zOu lukken! =]

    (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Ooh shitt, weet jy hoe dat komtt? x'D


    Geen flauw idee :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Opkammen en véél haarlak ? :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Je moet je haar in laagjes knippen, als je haar te lang is aan de kant waar je het wil doen zakt het naar beneden en ziet het er niet uit.. zoals je al zei. Het enige wat je moet doen ik 2 lange slierten lang houden en dan de rest in korste laagjes knippen zodat je het WEL kan doen!


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>