• Ik zit dus met het dilemma of ik wel of niet moet gaan basketballen het was hier vandaag 35 graden en de sportzaal heeft dus absoluut geen airconditioning en vorige week met 25 graden was het ook al niet te harden, daarbij komt dan wel weer dat het de een na laatste training van het jaar is.=\
    Wat zouden jullie doen?D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Neem gewoon extra water mee en doe lichte kleding aan. (:

    Ik zou sowieso gaan. Ik geef te veel om mijn hobby om het te laten schieten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Limits schreef:
    Neem gewoon extra water mee en doe lichte kleding aan. (:


    Eh ik train altijd met het lichtste wat ik heb en dat is gewoon het team uniform en drinken neem ik ook altijd teveel mee maar het is gewoon dat het daarbinnen nu tussen de 35 en 40 graden zal zijn.;x


    You were born original, don't die as a copy.

    Buiten basketballen D:
    Denk ik, hoelaat moet je basketballen? En is er ook een basket(veld) in schaduw? Als ik moest kiezen tussen buiten of binnen zonder airconditionering, zal ik voor buiten gaan. Iig veel drinken met deze tweedaagse hitte ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Melieke schreef:
    Ik zou sowieso gaan. Ik geef te veel om mijn hobby om het te laten schieten.


    Het is niet dat ik het niet leuk vind, je sterft gewoon als je in 35-40 graden moet gaan rennen.=c


    You were born original, don't die as a copy.

    Madiba schreef:
    Buiten basketballen D:
    Denk ik, hoelaat moet je basketballen? En is er ook een basket(veld) in schaduw? Als ik moest kiezen tussen buiten of binnen zonder airconditionering, zal ik voor buiten gaan. Iig veel drinken met deze tweedaagse hitte ;)


    Nee we hebben alleen een zaal dus binnen.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik het niet leuk vind, je sterft gewoon als je in 35-40 graden moet gaan rennen.=c


    Dan zou ik met plezier sterven. :Y)
    Nee, serieus, ik heb echt nog nooit een training gemist (behalve die twee keer dat ik een wedstrijd had).
    En ja, je kunt het graag doen en het graag doen dat je er alles voor zou opgeven/doen. Ik behoor tot de laatste categorie haha. Maar als je het echt niet ziet zitten, ga je gewoon niet. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat je trainers ook wel rekening houden met de hitte dus jullie sowieso al rustiger aan mogen doen. c:


    To love is to destroy.

    Melieke schreef:
    (...)

    Dan zou ik met plezier sterven. :Y)
    Nee, serieus, ik heb echt nog nooit een training gemist (behalve die twee keer dat ik een wedstrijd had).
    En ja, je kunt het graag doen en het graag doen dat je er alles voor zou opgeven/doen. Ik behoor tot de laatste categorie haha. Maar als je het echt niet ziet zitten, ga je gewoon niet. :')


    Nou ja ik mis ook amper trainingen, ik ben een van de trouwste leden hoor.D= Ik mis normaal alleen trainingen als ik ziek ben of examens/proefwerken heb waarvoor ik moet leren de hele dag.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja ik mis ook amper trainingen, ik ben een van de trouwste leden hoor.D= Ik mis normaal alleen trainingen als ik ziek ben of examens/proefwerken heb waarvoor ik moet leren de hele dag.


    Haha, ik bedoelde het niet slecht of zo. (: En je kunt mijn zwemmen ook niet echt vergelijken met jouw basket natuurlijk. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou niet gaan met zulke warmte kan je beter zo min mogelijk bewegen en veel drinken.


    Physics is awesome

    Kun je niet met je team gaan zwemmen? Beweeg je toch even en het kan tegelijkertijd een teambuilding zijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik zou het niet weten. Ik zou in elk geval niet gegaan zijn, of het nou buiten of binnen is. Ik val namelijk altijd flauw, en dat risico loop ik liever niet.
    Maar het is je eigen keuze natuurlijk, wat zou je zelf willen ??

    Ewing schreef:
    Ik denk dat je trainers ook wel rekening houden met de hitte dus jullie sowieso al rustiger aan mogen doen. c:

    ik zal gaan, want je trainers zullen heus wel rekening houden met de hitte.


    -