• Ik ben helemaal gek van schrijven, Maar ook van tekenen. Dus nu ga ik het combineren, Nee niet in een strip. Ik maak een nieuwe serie. Over Molly en over nog een meisje. Maar het blijft niet echt bij een doodgewone serie. Want Molly leeft haar eigen leven. Ja dat meisje komt er wel invoor. Maar er speelt een verhaal af. Uit de ogen van Molly. Maar nu ook andersom. Er is ook ene verhaal uit de ogen van dat meisje. En dat blijft niet bij 1 verhaal. De series krijgen andere namen. Er gebeuren meeerdere verhalen en elke begitn en eindigt anders. De relaties met de personen zijn anders. Soms komen er weer andere personen voor, Ect ect. En zo komen er heel wat verhaaltjes bij elkaar:D Maar nu vraag ik om jou hulp! Voor dat meisje kan ik geen leuke orginele naam verzinnen. Nu mijn vragen;

    Leuk idee?

    Zou je het lezen?

    Toevallig een naam voor het meisje? Of meerdere?


    Xxx Michelle




    shauni


    Miyuna


    yuki

    welke?

    OKE IK WEET HET(A)

    yuki..

    en miyuna en shouni kome ook in paar verhaaltjes oor voor ander personage denk ik:P waarschijnlijk:P

    keeeeee!!!!!!!!!!!!
    ja de naam die ik heb gezegt is gekozen maar ik vond dat het gwn een cuwle naam was


    Get a life loser of lover!!

    ja ik ook:P de series komen er pas op als ik wat veder in verhaal ben, dan kunnen jullie lekker door leze:P

    oke?(A) of wille jullie juist deel bij deel?