• en ik spreek over mijn t-shirt adoh ;3

    ik heb hem 3 weken geleden besteld of zo en heb hem nog steeds niet x_x of hij is zoek geraakt,of ik krijg hem nog of ik haat de large. ;3 welke zal het worden


    We can only learn to love by loving.

    ik heb een bikini uit de large besteld.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    jhe moet belle, of mailtje sturen ;o
    Had ik ook met vest.. dan kijken ze het voor je na ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb een bikini uit de large besteld.

    Die van pussy deluxe? Die is hip! of die met die doodskoppen, die is ook leuk.. x3
    Maar wel vaag dat ie zo laat komt, bij ons is dat nooit zo..


    Als je maar een ananas hebt..

    Geduld is een schone zaak. Maar ik ken het probleem. Ik bestel vaker kleding/spullen uit de UK en USA dus -.- Dat is dan weer wat langer wachten, en stiekem hoop ik dan altijd dat ik het in drie dagen heb. Maar het kan een week tot een maand duren. Hangt ervan af hoe het zit met levertijd en of ze hem op voorraad hebben, etc.


    Wie du mir, so ich dir.

    Leuk om te weten!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Geduld is een schone zaak. Maar ik ken het probleem. Ik bestel vaker kleding/spullen uit de UK en USA dus -.- Dat is dan weer wat langer wachten, en stiekem hoop ik dan altijd dat ik het in drie dagen heb. Maar het kan een week tot een maand duren. Hangt ervan af hoe het zit met levertijd en of ze hem op voorraad hebben, etc.


    maar het duurt nooit zo lang bij de large .. x-x ac ja ik zal wel lief zijn en wachten


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    maar het duurt nooit zo lang bij de large .. x-x ac ja ik zal wel lief zijn en wachten
    Anders bel je inderdaad op ofzo. Misschien dat ze kunnen natrekken of het kwijt is/of waar het is blijven hangen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Leuk om te weten!
    Wat ben jij lekker vrolijk vandaag zeg ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Anders bel je inderdaad op ofzo. Misschien dat ze kunnen natrekken of het kwijt is/of waar het is blijven hangen.
    kee


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Die van pussy deluxe? Die is hip! of die met die doodskoppen, die is ook leuk.. x3
    Maar wel vaag dat ie zo laat komt, bij ons is dat nooit zo..

    ik heb die met die doodskoppen laatst besteld duurt ook heel lang. ik heb hem nog niet.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ligt er aan wat je besteld hea.
    en of hij op voorraad is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ligt er aan wat je besteld hea.
    en of hij op voorraad is.

    als hij niet op voraat is krijg je een mailtje ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maar dat is trouwens wel vaker dat de verzendtijden niet meer kloppen. Bol.com en Large bestaan beide al heen lang, waren vroeger niet zo bekend dus ontzettend snel. Maar je merk hoe populairder ze worden, hoe langer het duurt, en hoe minder spullen er op voorraad zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb iets besteld, nog voor 18 januari, en het is er nog niet [/website v e artiest]. Ik zit al damned bijna 2 maanden te wachten op iets dat er binnen een week kan zijn. Maarja. Ik had iets bij Simple Plan website besteld, was er in een week, vanuit Canada.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Das kut :'3


    I don't need words to feel those lips.