• Hoii, Peepz!
    Ik heb jullie hulp nodig..
    Ik mot voor 5 voor 12 midden in de nagt, van Donderdag. een verslag voor NS (Natuur-Scheikunde)
    ingelevert hebben.
    Vraag me niet hoezo, die Maffe Leraar, Die tijd heeft ingesteld.. want dat weet ik ook niet..
    Maar. we moeten dus een verslag inlevenren, ofer Geluid en licht, en wat dat met elkaar temaken heeft, en met trillingen en als die Sh*t maken. Maar ik snap er werkelijk helemaal niks van! en we hebben hem aleen op Maandag, en Vrijdag.. en we hebben dat dus Maandag opgekregen.. dus je kon niks vragen, wan t de opdragt staat op internet.. enzo. en darom kan je het ook op die tijd nog inleveren, omdat je het hem moet mailen enzo.
    Maar, heeft iemand hier dus verstand van, Met Licht en geluid. want ik snap er werkelijk niks van. en ik mag niks overnmen, van vriendinen , omdat oins cijfer dan gedeel word ofzo..
    egt heel raar. watn we hebben niks uitgelegt gekregen enzo....
    Maar ik mag geen Onveldoendes meer halen, want dan kan ik dag dag vrijetijd zeggen, en hallo boeken, en ik heb hekel aan boeken ><
    En ik snap er dus niks van!!! Dus wil iemand mij helpen?!!


    Dunno ><

    Het enige wat ik kan zeggen is dat het licht sneller is dan het geluid. Vandaar dat je bij donder eerst de bliksem ziet en dan de donder hoort.
    Ik denk even na over mijn fysica van twee jaar geleden...

    Wat is precies de opdracht dan? Wel vaag dat die leraar dat zo heeft opgegeven. Raar ventje. Maar volgens mij zijn alle NS-leraren dat, haha.
    xXx <3


    FML

    nou meid, daar heb ik het over/over gehad soo ask me =]

    'k was gebuisd op dat vak :X Dus ik ga het je zeker niet uitleggen >.<'


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Wat is precies de opdracht dan? Wel vaag dat die leraar dat zo heeft opgegeven. Raar ventje. Maar volgens mij zijn alle NS-leraren dat, haha.
    xXx <3

    dat is niet duidelijk. Er staat allen,;
    Schrijf in het kort de overeenkomsten en verschillen op tussen geluidsgolven en lichtstralen.

    Veel succes!

    Meer niet!!
    ja, en wat verwerk wordne, die je er in moet gebruiken!! o.o


    Dunno ><

    Kijk anders mss op wiki en vervorm die slimme tekst dan zo dat het eruitziet als iets wat jij had kunnen indienen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)
    dat is niet duidelijk. Er staat allen,;
    Schrijf in het kort de overeenkomsten en verschillen op tussen geluidsgolven en lichtstralen.

    Veel succes!

    Meer niet!!
    ja, en wat verwerk wordne, die je er in moet gebruiken!! o.o


    Like, omg, wat is dat voor een flutopdracht dan? Pff, ridiculous. Misschien is er iets op het internet over te vinden of zo. En dat je het in je eigen woorden dan opschrijft, zodat hij het niet doorheeft dat je het van internet hebt gejat. ;)

    xXx <3


    FML

    (...)

    Like, omg, wat is dat voor een flutopdracht dan? Pff, ridiculous. Misschien is er iets op het internet over te vinden of zo. En dat je het in je eigen woorden dan opschrijft, zodat hij het niet doorheeft dat je het van internet hebt gejat. ;)

    xXx <3

    Dat ga ik dan maar heel hard hopen, anders ben ik zo dood..xD
    Ik ga zo wel heel veel info Zoeken, en dat gewoon betje, door elkaar husselen.
    en dan vind ik dat ik en verslag heb gemaakt,,xD
    Ja halllo, moet hij mij maar een normale opdracht geven hoor

    ><


    Dunno ><

    (...)
    Dat ga ik dan maar heel hard hopen, anders ben ik zo dood..xD
    Ik ga zo wel heel veel info Zoeken, en dat gewoon betje, door elkaar husselen.
    en dan vind ik dat ik en verslag heb gemaakt,,xD
    Ja halllo, moet hij mij maar een normale opdracht geven hoor

    ><


    Ben het helemaal met je eens. Toen ik nog NS had, kregen we ook een keer zo'n opdracht. Heb ik ook van alles van internet gehaald, btje aangepast en zo een verslagje gemaakt. Heb nog een voldoende d'r voor gehad ook, haha!
    Good luck, hunn^^
    xXx <3


    FML