• Hey, mensen. Deze topic is vooral voor de dames bedoelt. Het gaat namelijk over de HPV-vaccinatie. Of wel de inenting tegen baarmoederslakanker.

    Er zijn schrokkende feiten over de HPV-vaccin, zo hadden paar meisjes in Amerika die ingeënt waren opeens bijwerkingen. Zoals hoofdpijn, pijnklachten, duizeligheid, en verlamming, en andere lichamelijke klachten. Het zelf zo ver dat wel één paar dood waren gegaan. In Europa zijn er ook al duizenden meisjes ingeënt tegen HPV, maar er zitten in het vaccin iets anders in dan in Amerika. Het schijnt zelf dat de HPV niet voldoende is ontwikkeld, en dat er geen bewijs is dat HPV helpt tegen baarmoederhalskanker.

    Ik ben als vrouw daar uit niet ingeënt, maar er zijn jammer genoeg vele dames die wel ingeënt zijn, en sommige van ze hebben zelf de pech dat ze bewerkingen krijgen. Er zijn meisjes die na de HPV-vaccin verlamd zijn, en in een rolstoel zitten.
    Hoe HPV-vaccin een tienermeisje leven verwoest
    andere feiten
    HIERDENAAM
    schrokkende feiten HPV vaccin

    ^Boven zijn de feiten voor de mensen die me niet geloven!^


    Ik wil verder niemand bang maken, maar ik wil dat de meeste het moeten weten om wakker te worden hoe slecht HPV vaccin kan zijn.
    Denk zelf eens even na. Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen. Opeens kunnen ongeveer 40% van de vrouwen kans hebben voor baarmoederhalskanker, terwijl dat vroeger niet het geval was.

    Hoe het komt, kan waarschijnlijk komen dat er in het vaccin al die virus in zitten. Maar de meeste vaccineren schijnen heel slecht voor de menselijke immuunsysteem te zijn. Bij de informatie WijWordenWakker. Staat groot uitgedrukt. :Dat je beter zoveel mogelijk de vaccinatiespuit vermijden vooral van de HPV. Ps, het is niet om jullie bang te maken.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 19:23 ]


    Nobody Say It was easy

    Dit wist ik niet maar ik denk dan ook dat dit niet vaak is voorgevallen hoor ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Dit wist ik niet maar ik denk dan ook dat dit niet vaak is voorgevallen hoor ^^


    Ik hoop maar dat deze feitelijke bericht je niet bang heeft gemaakt. Dat kan, want in Europa is de kans niet heel groot dat je snel verlamd kan worden aan die HPV-vaccin, omdat er in Europa één ander middel in Vaccin in zit dan bij Amerika. Maar de kans op andere bijwerkingen zoals hoofdpijn en duizeligheid kan je misschien wel krijgen na die inenting.


    Nobody Say It was easy

    Hmm, als het risico zo hoog zou zijn, zou het niet zo worden aangemoedigd om een vaccinatie te nemen, denk ik dan hahaha.


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb het niet gedaan omdat ik geen proefkonijn ben. Daarbij, zelfs al zou ik niet bij de 'testgeneratie' horen, dan zou ik het nog niet nemen, want het zorgt er niet voor dat je het niet krijgt. Er is alleen wat minder kans op. Je moet je nog steeds gewoon laten controleren en het kan je nog steeds gebeuren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh God, een Anti-vaxxer. Eerlijk vind ik je bronnen niet betrouwbaar, en een vaccin zal áltijd bij enkelingen (vrij ernstige) bijwerkingen. En een anti-vaxxers site, die aanraadt om gewoon alle vaccins te mijden, die zal nooit ook maar enigszins onpartijdig zijn. En " Heel lang geleden waren er meisjes die niet ingeënt waren tegen HPV-vaccin, baarmoederhalskanker kwam vroeger ook weinig voor, maar opeens toen de HPV-vaccin is ontstaan is baarmoederhalskanker de halve eeuw enorm gestegen" Toen wíst men niet tot amper dat het baarmoederhalskanker was, waar die vrouwen aan stierven. Natuurlijk kwam het toen bijna niet voor.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 20:48 ]


    Ex astris, sciencia

    Dit klinkt net als toen de eerste keer de inenting werd gedaan. Grotendeels nutteloos. Het feit dat je nog steeds uitstrijkjes moet maken is logisch. Het virus is een van de oorzaken, niet de enige. De enige bron die werdt gebruikt is het RIVM dat aannemelijk positief. Rest heeft geen bronnen. De andere is een verhaal van klanchten 3 maanden later. Als ze een reactie op een inenting had gehad was dit vaak al binnen 24 uur. En er vallen altijd doden bij inentingen. Simpele feit. Niet meer of minder dan reguliere inentingen. Mensen wees voorzichig. Als je twijfelt over inentingen gebruik medische artikelen (pudmend bijvoorbeeld) of de site van het RIVM. Niet een random internet artikel of boek van een schijver die het wel even weet.


    Shoganai i ne~

    Ik geloof hier niet in. Ik heb de prik ook gehad en als mijn ouders als artsen ook maar enig twijfel hadden of onduidelijkheid, hadden ze me die prik nooit laten nemen. Vanaf het moment dat die prik is verschenen, wat 10 jaar geleden moet zijn geweest, is er al ophef over. Het lijkt de Bravecto in de honden ontwormingsmiddelen wel... In mijn beleving onzin.
    Er zijn zat onderzoeken naar geweest en eerlijk, zoals in de resultaten hierboven gebleken is, NIKS IS BEWEZEN. Als het ook maar enig gevaar zou hebben gegeven, dan zou de prik gelijk geschrapt worden, maar dat is niet zo. Misschien is het wel zo en hadden die meisjes enorme pech, maar dat moet hun lichaam op een stofje hebben gereageerd waar andere tegen kunnen. Ik ga me er pas zorgen over maken als er uit een officieel onderzoek is gebleken dat de prik gevaarlijk is, en geloof me, dan zal het zeker ook met alarmbellen op het journaal belanden xD

    Opnieuw, dit is mijn mening, no offence to anyone who is worried! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    'feiten'


    i put the fun in funeral

    Dankjewel voor de verwijzingen naar deze sites, ik heb hardop zitten lachen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    iwatobi schreef:
    Hmm, als het risico zo hoog zou zijn, zou het niet zo worden aangemoedigd om een vaccinatie te nemen, denk ik dan hahaha.


    Zo reactie zou ik zelf ook geven. Met al mijn respect, het is naïef om te denken dat het geen kwaad kan. Het is meer dat het het niet goed is voor de gezondheid van de meeste vrouwen. Ik heb zelf ook niet precies een grafiek hoe hoog de risico precies is.

    SergeantBarnes schreef:
    Oh God, een Anti-vaxxer. Eerlijk vind ik je bronnen niet zo betrouwbaar, en een vaccin zal áltijd bij enkelingen (vrij ernstige) bijwerkingen. En een anti-vaxxers site, die aanraadt om gewoon alle vaccins te mijden, die zal nooit ook maar enigszins onpartijdig zijn. Toen wíst men niet dat het baarmoederhalskanker was, waar die vrouwen aan stierven. Natuurlijk kwam het toen bijna niet voor.

    Waarom vind je de bronnen onbetrouwbaar, er zijn feiten en er wel paar onderzoeken gedaan van die vaccin. En is de vaccin dan wel zo betrouwbaar dan je denk? Heb jij zelf wel eens afgevraagd wat er allemaal in de vaccin kan zitten? Het schijnt dat er HPV-vaccin niet eens getest zijn.
    Baarmoederhalskanker kwam vroeger ook heel weinig voor, maar heb jezelf wel eens afgevraagd hoe meer vrouwen het tegenwoordig kunnen krijgen?

    KimTaehyung schreef:
    Dit klinkt net als toen de eerste keer de inenting werd gedaan. Grotendeels nutteloos. Het feit dat je nog steeds uitstrijkjes moet maken is logisch. Het virus is een van de oorzaken, niet de enige. De enige bron die werdt gebruikt is het RIVM dat aannemelijk positief. Rest heeft geen bronnen. De andere is een verhaal van klanchten 3 maanden later. Als ze een reactie op een inenting had gehad was dit vaak al binnen 24 uur. En er vallen altijd doden bij inentingen. Simpele feit. Niet meer of minder dan reguliere inentingen. Mensen wees voorzichig. Als je twijfelt over inentingen gebruik medische artikelen (pudmend bijvoorbeeld) of de site van het RIVM. Niet een random internet artikel of boek van een schijver die het wel even weet.

    Daar heb je wel een punt bij. De meeste Vaccin kunnen slecht zijn, het is altijd beter om uit te zoeken wat de bijwerkingen zijn en wat voor gevolgen je kan lopen als je die neemt.


    Nobody Say It was easy

    Ik heb er bewust voor gekozen om dit vaccin niet te nemen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 20:54 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Heb respect voor jezelf en voor je lichaam! Doe niet mee aan wat anderen denken dat ‘IN’ of ‘CHILL’ is. Wanneer je van binnen een NEE voelt, handel daar dan naar. Een betere raadsvrouwe heb je niet. JIJ bent de baas over je lijf! Dat geldt altijd. Ook voor jongens en vaccins!


    i put the fun in funeral

    Quintana schreef:
    Dankjewel voor de verwijzingen naar deze sites, ik heb hardop zitten lachen.

    Dankjewel, dat je de site niet serieus neem.. Ik vraag me dan af wat er zo te lachen valt, en hoe het komt dat je door andere gehersenspoeld bent?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    (...)
    Dankjewel, dat je de site niet serieus neem.. Ik vraag me dan af wat er zo te lachen valt, en hoe het komt dat je door andere gehersenspoeld bent?


    Ze is vast gemanipuleerd door de angst van haar ouders, of haar favoriete tijdschrift ‘CosmoGirl’


    i put the fun in funeral

    Wel, om eerlijk te zijn zou het me niet heel erg verbazen als er toch iets van waarheid zit in die artikels. De farmaceutische wereld is lang niet zo mooi als de gemiddelde mens denkt. Het enige wat telt, is winst maken, ook al is dat met een medicijn dat misschien niet helemaal gezond is. (Wist je dat een gewone hoestsiroop zelfs schadelijk is en bijna geen effect heeft (behalve dat de siroop zelf verzachtend werkt)? Daar is nu heel erg druk onderzoek naar en daarom stappen veel (jonge) artsen nu ook echt af van de hoestsiroop, tenzij op natuurlijke basis.) Maar ondanks het feit dat er misschien toch schadelijke bijwerkingen kunnen zijn, het is maar voor een heel klein percentage, en het percentage van mensen die anders baarmoederhalskanker zou krijgen is waarschijnlijk groter dan het percentage dat last heeft van de bijwerkingen. Ik ben zelf ook heel erg voor vaccinaties trouwens.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.