• wat doen jullie als je pukkels hebt ???


    just love me !

    Uhm
    Insmeren met spul?

    Je had twee topics gemaakt, heb er één voor je verwijderd.

    Ontopic: Gewoon zalf opsmeren en verzorgen. Zéker niet openkrabben of weetikveelwat.


    Tanya is de beste.

    Ik ben ermee naar de dokter gegaan, want ik heb er al heel lang last van.


    blame the bully.

    Ik heb zo'n doos vol metdingen daartegen *houd handjes 2 metr vn elkaar* En tsjhaa dan verdwijnen ze ^-^

    Uhm
    Insmeren met spul?


    welk spul ?


    just love me !

    idunnow heb nooit pukkels..


    We can only learn to love by loving.

    Uhm.
    Geen idee? ik heb ontzettend duur spul ervoor, maar ik gebruik het niet :] ik vergeet het elke keer. xd

    Veel wassen met warm water + spul erop dumpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel wassen met warm water + spul erop dumpen.



    welk spul ?


    just love me !

    Ik gebruik elke avond Bye Bye Spot. En ik drink veel water, en reinig mijn gezicht elke dag. Dat helpt echt. En als er dan een pukkel is die je zo eraf kan halen, doe dat dan. Want anders loop je met zo'n witte/gele pukkel, en dat ziet er niet uit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tandpasta smeren en met pech is hij al opengekrabt. Ik ga heel goed met mijn huid om >.<

    clerasil werkt bij mij...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik hb ze ook steeds, okal smeer ik heel veel vn dat spul erop.
    1: Niet te veel stressen, krijg je er meer x_x
    2: Zoals andere zeggen, spul erop smeren.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Alles behalve clerasil er op smeren! Dat is zoooo slecht. Daar krijg ik alleen maar meer pukkels van. En, mm, foundition doet wonderen =D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nou hier komt mijn super comment (A)
    Naar de dokter gaan OF de pil aanvragen de speciale voor puisten Of hormonenzalf aanvragen dat heb ik ook gedaan en na 3 maand heb je geen 1 puistje meer =)


    Life is a fairytale, told by an idiot.