• wat doen jullie als je pukkels hebt ???


    just love me !

    wij gaan naar de apotheker en daar maken ze zo van dat spul dat je op een watje moet doen fso en dan op de pukkels uitsmeren het is egt zo dun als water en bij mij wekt dat prima ;)

    (...)

    sgat ik loop bij de dokter in behandeling voor mn puistjes


    en nóg een paar tips heb ik wel maar stuur dan ff een PB want dit is wel een héél lang bericht O_ø ><
    Nee, minerale is beter voor je huid ='D. Dan mag jij wel ervaring hebben met je puistjes, ik weet veel af van make-up dingen en tot nu toe wordt heel vaak minerale make-up aangeraden dan vloeibare.

    (...)
    HAHA=d ik kreeg daar alleen maar meer dingetjes van. En ja, leuk rocksterren, zekers wel poep =D
    x

    Idem, ik kreeg er ook meer van. Al helpt dat dingetje van nu ook niet zo tijdens de examens, maarbon. (: En inderdaad, rocksterren. ;D
    Pukkeltjes zijn gewoon menselijk!

    Sinds ik de pil slik (Dianne 35) heb ik geen last meer van die vervelende pukkels;)


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Nivea SOS stick

    werkt bij mij SUPER goed


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nivea SOS stick

    werkt bij mij SUPER goed

    Uhm.. dit topic is 4 dagen oud.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Uhm.. dit topic is 4 dagen oud.


    maakt dat uit ??

    ik heb nog steets pukkels xD


    just love me !

    Ik krab ze telkens open :Y). Maar das niet goed :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik krab ze telkens open :Y). Maar das niet goed :'3


    ik krab ze ook open !

    maar dan krijg ik littekens




    HELP


    just love me !

    (...)

    maakt dat uit ??

    ik heb nog steets pukkels xD

    Na ál die tips? Dan is het wel erg met je gesteld xD
    Neej, hoor.. grapje ;) Er worden alleen de laatste tijd veel topics omhoog gebumpt en dat is een beetje onnodig.. snappez-vous? ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Nivea en vanalles drop smere
    & camoufleren! xP


    None but ourselves can free our minds.

    insmeren of gewoon wachten tot ze weggaan want ik heb er niet zo veel

    Ik heb er niet zo hard last van..
    Maar anders smeer ik groen zeep op mn smoel [wat niet zo geweldig goed voor je is] maar dat droogt je lichaam uit en owk je pukkels.. want het gaat vaak over vette huid hè.. en eet minder choco :3


    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    iig NIETNIETNIET stoppen met chocola eten, want daar krijg je helemaal geen pukkels van!
    Maar iid, ik heb altijd een spulletje (geen idee hoe het heet) en het werkt wel maar het gaat helemaal branden enzoo.
    Ik heb ook gehoord dat je er tandpasta op moet smeen of ijs op moet doen..


    drop Beats not Bombs.

    iig NIETNIETNIET stoppen met chocola eten, want daar krijg je helemaal geen pukkels van!
    Maar iid, ik heb altijd een spulletje (geen idee hoe het heet) en het werkt wel maar het gaat helemaal branden enzoo.
    Ik heb ook gehoord dat je er tandpasta op moet smeen of ijs op moet doen..


    drop Beats not Bombs.