• Hello people.
    De Belgische regering is gevallen.
    Boem, pats, gedaan.
    Maar wie moet nu de nieuwe premier worden?
    Niemand wilt die taak op zich nemen.
    Dus; hierbij deel ik u mee dat ik Máriko naar voor schuif voor als kandidaat.
    Stem allemaal op Máriko!

    Máriko for president.

    Uh ,, [/stemt niet]
    Ik agree niet ,, Ik agree wel over het feit dat de fransen mogen opfokken ^^

    Bye bye fransozen. :Y)

    België is altijd al Nederlands geweest, net als Indonesië, Curaçao, St. Eustachius, St. Maarten en Friesland.


    FIRST!

    België is altijd al Nederlands geweest, net als Indonesië, Curaçao, St. Eustachius, St. Maarten en Friesland.

    Wa zityte gij nu weer te seike? Ik heb in de geschiedenisles dus wel geleerd dat België altijd tweetalig was cus aan de ene kant werd het betrokken door germanen en aan de andere kant door geromaniseerden.


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    *Stemt*


    Your Butt is Mine!

    Mijn stem heeft ze :P

    (...)

    Rot op profiteur

    Wat sit jij nu weer te seiken. Is het mss omdat ik iets juist zei en jij niet. Like; wat doet een bijna bejaarde vent op een site waarop de oudste persoon buiten Rutger gerekend 19 is. Moet je niet op zo'n datesite sitten?


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    België is altijd al Nederlands geweest, net als Indonesië, Curaçao, St. Eustachius, St. Maarten en Friesland.

    Zeg, moet jij niet al lang in een coma liggen door je bejaardheid, ofzo?

    Oké, ik ga de ruziende reacties verwijderen en hier en daar een paar waarschuwingen geven.
    Dank u.


    Bored.

    back on-topic ^^
    Stemt voor Máriko :Y)

    hmm.. ik wil eigenlyk voor meself stemmen ..xD maar goed.. ben goedgehumeurd
    *stem*


    We can only learn to love by loving.

    Ik stem (A) Niet dat je er veel aan hebt want ik woon in NL x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    YAY!
    Ik heb die regering iets niet gevolgt... x)

    Ik ook niet :]
    Stem gewoon! xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Stem vooral allemaal op mij!

    yeahxD
    ik wens haar veel succes^^


    I am an idiot, I move.

    Ik wil stemmen! En BE moet bij NL, want dan krijg ik veel sneller toestemming om naar BE te gaan, en dan worden jullie trainen ook geel!
    *heeft gesproken*


    Your make-up is terrible