• Na twee jaar oogproblemen en hoofdpijn heb ik vandaag nieuws gekregen. Ik had oogmetingen en nu krijg ik een bril. Hier onder een foto van mn nieuwe bril.

    Het is geen leesbril of bril voor altijd maar voor lezen computeren enz. Al zal ik hem heel veel dragen. Ik roep al heel lang dat ik aan de bril moet maar ik ben echt heel blij met mijn bril.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ziet er heel leuk uit hoor! (:


    Pain is weakness leaving the body.

    Staat je leuk! (:

    Ik heb gelukkig nog geen bril nodig, want bij mijn gezicht past echt geen enkele bril.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Staat je leuk! (:

    Ik heb gelukkig nog geen bril nodig, want bij mijn gezicht past echt geen enkele bril.
    dankje. In de winkel met mn oma en mama en mama tsja gewoon van alles op zetten. maar het was raar wat er zijn zoveel vormen glas en soorten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ziet er leuk uit. ;)

    Ik ben ook aan het wachten op mijn bril. Nooit last gehad van mijn ogen, tot ik aan rijles begon en aan mezelf merkte dat ik de borden van ver niet goed kon zien, terwijl andere wel duidelijk konden zien wat er op stond. Dus uiteindelijk toch maar aangeschaft, mag hem waarschijnlijk maandag ophalen! :)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 1:13 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het enige waar ik naar kan kijken is je haar. Het lijkt wel scheef te staan alsof het een pruik is...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het staat je goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk! Ik draag al twee jaar lenzen c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    DarkSavior schreef:
    Het enige waar ik naar kan kijken is je haar. Het lijkt wel scheef te staan alsof het een pruik is...


    Niet aardig, Mitchell.
    Leuke bril ^^ Ik had zelf ook een bril maar weigerde dat ding op te doen, overgestapt naar lenzen, maar blijkbaar was één van mijn ogen beschadigd en ik heb die lenzen dus ook niet lang ingehad. Dan maar zonder bril/lenzen en de hele dag 'ik zie niets' roepen, kan ook (cat)

    DarkSavior schreef:
    Het enige waar ik naar kan kijken is je haar. Het lijkt wel scheef te staan alsof het een pruik is...
    dat had je wel wat anders kunnen verwoorden -_-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    Het enige waar ik naar kan kijken is je haar. Het lijkt wel scheef te staan alsof het een pruik is...


    Serieus? Waar is zo'n flauwe opmerking nou weer voor nodig?


    OT: Ik vind dat de bril je erg goed staat. Het past wel bij je gezicht. ^^
    En je pony trouwens ook. Er is helemaal niets mis met je haar.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 12:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Serieus? Waar is zo'n flauwe opmerking nou weer voor nodig?


    OT: Ik vind dat de bril je erg goed staat. Het past wel bij je gezicht. ^^
    En je pony trouwens ook. Er is helemaal niets mis met je haar.
    thanks=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind 'm leuk (:


    Miep

    Pony-box! :'D
    Hij staat je leuk c:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Staat je erg schattig!

    Jammer genoeg, heb ik zelf ook een bril. Ik zet dat kreng alleen niet op :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Staat je leuk! Leuk montuur ook! (:
    Ik heb zelf al zo'n zes jaar een bril, maar sinds vorig jaar februari overgestapt op lenzen wat me prima bevalt. En naast mijn lenzen natuurlijk een bril. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 15:17 ]