• Ja ik ben de laatste tijd echt dood moe hoeveel ik ook slaap ik word er niet minder moe op S:

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mss verstandig om een keer langs je huisarts te gaan?


    It's heavy but you are not the only one

    Heb ik ook >,< Maar dat komt omdat de stress van mijn examens enzoo. En lieve schat. Slaap kán je niet inhalen. Misschien ga je te laat slapen? Want jhaa, ok je kan zeggen: 'Vandaag ga ik om dat uur slapen en morgen om dat uur.' Je moet proberen elke dag om ongeveer hetzelfde uur te gaan slapen en op te staan. Dát helpt al heel veel.

    Heb ik ook >,< Maar dat komt omdat de stress van mijn examens enzoo. En lieve schat. Slaap kán je niet inhalen. Misschien ga je te laat slapen? Want jhaa, ok je kan zeggen: 'Vandaag ga ik om dat uur slapen en morgen om dat uur.' Je moet proberen elke dag om ongeveer hetzelfde uur te gaan slapen en op te staan. Dát helpt al heel veel.

    Ja dat doe ik ook maar dan lig ik in bed en kan ik gewoon niet slapen omdat ik niet moe ben en overdag stort ik in zoals nu >.< En ik heb geen exames of niks ik heb vakantie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    schijnt normaal te zijn soms in de pubertijd las ik laatst in de krant :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    schijnt normaal te zijn soms in de pubertijd las ik laatst in de krant :Y)

    Thanks ik dacht dat ik ziek werd maar als het normaal is vind ik het wel best.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik oook --'
    Vroeg op bed.
    Maar dat suckt :'D
    xje. <3


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Heb ik oook --'
    Vroeg op bed.
    Maar dat suckt :'D
    xje. <3

    Inderdaad :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat doe ik ook maar dan lig ik in bed en kan ik gewoon niet slapen omdat ik niet moe ben en overdag stort ik in zoals nu >.< En ik heb geen exames of niks ik heb vakantie!


    ooh dat is zo iritant juah dan leg je in bed en dan lig ik altid maar te woelen... alleen ik slaap niet echt ritmisch ofzow dus nja daar zal het wel aan liggen denk ik xD
    maar ja ikweet niet presies....


    A Noble was Born in Chaos