• Ik heb een vriendin, nou vriendin? ze loopt me de ene keer verot te schelden en daarna zegt ze weer: o je bent mijn bffe! En dan omdat ik veel zwart draag gaat ze zeggen ik ga gothic worden doe je mee?
    Ik doe dus niet mee!
    En ze draagt nooit meer zwart!
    Ik had haar verteld dat ik op een jongen was en zei dus dat ze het aan niemand mocht vertellen! Fietst ze vandaag met me mee (doet ze altijd) na schooltijd (zij zit in groep 7 en ik in groep 8) zegt ze ik heb aan de hele klas verteld dat je verliefd bent op ......! En dan zegt ze sorry hoor maar het floepte er zo uit. En dus ook aan de beste vriend van de jongen op wie ik (volgens haar) verliefd op was! Wordt morgen leuk op school!
    Hellup wat moet ik doen???
    xxx

    sorry voor de spelfouten!

    die vriendin is nou nieteen bepaald goed voorbeeld voor ware vriendschap
    srry dat ik het zeg
    en gwn naar school gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @ annetwiggy: nee dat is ze ook niet

    Ga naar school ontken het, dat je gewoon grape en dat die ene vriendin het anders opvatte.
    je moet het haar gewoon recht in haar gezicht zeggen


    death to the one at the end of the serenade.

    @ Bill4everMe: ik heb ook ontkent recht in haar gezicht maar ze blijgt zeggen: ja jij hebt het gezegd, echt wel, niet liegen. Echt irritant!

    Niet mee omgaan, schijt aan alles hebben. Ik weet niet ja wat valt er nog aan te doen? ontkennen kun je doen, werkt misschien niet maar is waard om te proberen. Zo wie zo niks meer vertellen aan die vriendin en haar totaal negeren enzo.


    Why don't you break my heart

    weet je een tijdja geleden eb ik ongeveer hetzelfde meegmaakt...
    rot situatie zeker zo op het einde van het jaar ...
    ik heb aar een tijdje genegeert of beter zo kortaf gedaan
    (als ze iets vraagt moede nie weglopen maar tog antwoorden (kort) )
    enjah na zei ze tweken srry en dat het haar echt speet...
    natuurlijk is het ingewikkelder dan wat ik hier op getypt heb.
    succes ofsow

    toedels:Y)

    nou ja, echt een voorbeeld van een goede vriendin is ze niet, maar ik zal proberen een goede raad te geven.

    - Praat er eens over met haar ( EN met die jongen ! )
    - Vertel haar dat je het niet leuk vind dat ze iets vertelde, wat ze beloofde geheim te houden.
    - Vraag haar zich in te beelden in jou plaats.

    Nou ja, meer kan ik niet echt zeggen denk ik :D
    alleen, veel succes zeker ! (H)

    pff zo snel mogelijk dumpen zeggen dat ze niet mee moet fietsen dat ze niet kan komen enzo wand ik had ook eens een nepvriendin dat was egt erg ze schopte en sloeg me en ze vertelde al mn geheimen door:O


    take me away

    over haar een dikke rodel verzinnen, sorry hoor maaar wat ze jou heeft geflikt is ook niet normaal


    You'd took my breath but I'll survive.

    -___-


    take me away

    Hè, vervelend voor je xS
    Negeer haar, ga gwn naar school, maar laat je vooral niet doen ;)
    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "