• The World isn't split up into Good People and Death Eaters
    or is it?







    CHARACTERS
    Gryffindor
    ♂ James Potter — calice
    ♂ Sirius Black — calice
    ♂ Remus Lupin — salamanca

    Slytherin
    ♂ Severus Snape — salamanca
    ♂ Regulus Black — reguluswife

    RULES
    ◆ Er is geen minimum woordenaantal
    ◆ Allleen calice en salamanca maken topocs.
    ◆ De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    ◆ Posts worden in correct Nederlands geschreven
    ◆ 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    ◆ Alle leerlingen zitten in hun zesde jaar
    ◆ Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    ◆ Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    ◆ Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    Je bent vrij om mee te spelen, echter willen we deze RPG actief houden, dus je moet wel genoeg tijd hebben om te schrijven.
    Je mag een bestaand personage spelen of een zelfbedacht personage.
    Laat van te voren weten als je een tijdje niet kan schrijven of geen tijd hebt.






    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 13:17 ]

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - in een goed humeur - alleen


    Op een dag liep sneep door de trein. Het was tijd om weer naar zwijnstein te gaan! "even mijn bagage bij de bagage zetten" zei sneep.


    ars moriendi

    - JAMES POTTER -
    griffoendor - in de schooltrein - in een ondeugend humeur - alleen


    James Potter wilde net het bagageruim uitstappen, maar toen liep hij plots met zijn neus tegen de vettige haren van Severus Snape aan.
    "Pas op!' zei James. Hij haalde zijn bril van zijn neus. "nu kan ik mijn bril schoonmaken van jouw vieze haar." zei hij boos.

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - boos - niet meer alleen


    Ja hoor, James Potter moest ook weer net hier zijn. echt vervelend, dacht snape boos. "Ik heb mijn haar nog gewoon gewassen het is gewoon stijl, stomme nerd met je bril," riep hij boos. griffoendors waren zo vervelend altijd.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2022 - 18:55 ]


    ars moriendi


    - JAMES POTTER -
    griffoendor - in de schooltrein - in een ondeugend humeur - alleen


    Severus Snape begreep niets van de wereld. James Potter een nerd?! Dat was de omgekeerde wereld! Hij was misschien wel de beste zwerkbalspeler van de hele school! En wie was Snape?
    "Neem die woorden terug." James stak zijn hand uit en blokkeerde Snape de weg. Uit zijn zak haalde hij een glimmende Head Boy badge. "Of wil je al meteen punten aftrek voor je glibberige house?"

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - boos - niet meer alleen


    Severus sneep moest lachen toen hij de badge te zien kreeg. dat beweest alleen maar nog meer dat harry potter een nerd was. "Haha, je kunt me echt nooit aan hoor," zei snape met een lach. Wacht maar, dacht hij, ik vergiftig je waterfles zo met mijn potions.


    ars moriendi

    - JAMES POTTER -
    griffoendor - in de schooltrein - in een ondeugend humeur - alleen


    "Oja," zei James laagdunkend. "Ik was vergeten dat je een personal bodyguard had." Overdreven keek James over Severus zijn schouder. "Of is Evans niet bij je?"

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - boos - niet meer alleen


    Snape sloeg zijn armen over elkaar hij was echt heel boos. "Nee ik kan heus zelf wel rondlopen ben echt niet bang voor jou," riep hij uit. "pas maar op ik verander je in een pad zo, ik ben beter in magie dan jij."

    [ bericht aangepast op 25 okt 2022 - 10:14 ]


    ars moriendi

    - JAMES POTTER -
    griffoendor - in de schooltrein - in een ondeugend humeur - alleen


    James lachte schamper. "Oke," zei hij toen. "Als je echt niet bang voor me bent, waarom kom je dan niet naar binnen." De weg naar het bagageruim die hij zojuist had geblokkeerd maakte James weer vrij. "Ga naar binnen, als je durft."

    wilde dit volgen maar al 24 uur geen post meer1!! ik haak af hoor...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar je speelde niet eens mee.... wie was jouw character??????

    sorry ik had profielwerkstuk en de kermis was in het dorp dus had even geen tijd


    ars moriendi

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - boos - niet meer alleen


    ja doei en dan ga jij me opsluiten zeker? zei snape. gelukkig kende hij alahoemora dus het zou niks uitmaken eigenlijk. 'oke ik ga er wel in.'


    ars moriendi

    - JAMES POTTER -
    griffoendor - in de schooltrein - in een ondeugend humeur - alleen


    James lachte. "Jij durft gewoon niet!" Hij deed een kip na en begon Severus te jennen. "pok pok pok pok, wie is er een bang kippetje?" lachte hij luid. "het is severus !"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2022 - 18:09 ]

    - SIRIUS BLACK-
    griffoendor - in de schooltrein - in een grappige bui - alleen


    Sirius plofte neer in een lege coupé. "He, eindelijk weer naar Hogwarts." zuchtte hij diep, met zijn toverstok krabde hij in zijn donkere haren.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2022 - 12:24 ]

    - SEVERUS SNAPE -
    zwadderich - in de schooltrein - boos - niet meer alleen


    "echt niet ik ga gewoon hoor, kijk maar nerd," riep severus en hij ging de laadruimte in. toen hoorde hij ineens een stem. ohh jee wie is dit nou weer, dacht sneep. Hij hoorde iemand heel hard sissen het was net een slang.


    ars moriendi