• want xD se is nu buiten met mijn broer en er kwam so'n grote hond aan gaat se er tegen staan blaffen xD want se denkt dat se groot is xD echt heel dom xD[mijn hodn = jack russel pupp van bijna 9 weken xD]


    We can only learn to love by loving.

    Mijn hond is ook so en als iemand dicht bij mij durft komen bijt die.:Y)

    hahahaa :D

    hij moet nog wat leren ofzo :D


    I see sunset in your eyes

    Mijn hond is ook so en als iemand dicht bij mij durft komen bijt die.:Y)


    wahah

    mijn hond bijt mij alleen mr xD

    @Psycho
    ^^ idd zijs dom


    We can only learn to love by loving.

    Honden zijn nou eenmaal dom ='D
    Vooral sinds ik gister op mijn hond ben gevallen :X

    (...)

    wahah

    mijn hond bijt mij alleen mr xD

    @Psycho
    ^^ idd zijs dom

    Like mijn hond die is 2jr en in hondenjaren is dat 14.

    omG , hoe coowl xD


    I'll Dry the tears You Hide :3

    mijn ene hond (ozzy ,duitse-terrier) blaft in de kamer altijd naar een hele grote hond (das een mengsel van kruisingen) maar die is egt heel groot en toen was die een keer ontsnapt en de buurvrouw was zo met die hond aan et lopen en toen viel onze hond hem aan en toen greep die hon hem bij zn rug en toen ging onze hond op zn rug liggen en piepen xD en toen kwam mijn pa dr aan en toen was die toch snel weg!! maar hij heeft er niks van geleerd --'

    achja hij doet het nog steeds en nogsteeds denkt hij dat ie groter is! xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    MIJN SCHAAP HEET OOK OZZY!!:D Maar we hebben hem gekocht als hond maark vind hem op een schappie lijken ,MIss die geovolueerd ,,net als bij pokemonxD [/domme opmerking] Mijn schappiewol ging een keer MOoHen ,,als een koee,,Da was heel eng O.o


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    hij is dan heus niet dom hoor! --'
    dat beestje wilt je beschermen!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    HAHAHA
    Die topic naam :'D.
    Mijn hond blaft altijd tegen katten, maar zodra ze ook maar 1 stapje dichterbij hem zetten rent ie als een angsthaas weg.


    I recycle my thoughts.

    ik had een hond vroeger, en die ging altijd vet blaffen wanneer er mensen op onze oprit kwamen. maar als ze naar binnen liepen ging ie vet lief doen tegen ze --'
    en mijn hond was een echte hond i think, want hij ging postbodes bijten x']


    -

    Mijn poes is ook dom :').
    En héél traag van reactie x)


    Tanya is de beste.

    myn hond is super lui

    Mijn hond is juist slim:')
    hij maag na het wandelen altijd 3 snoepjes uitkiezen, en dan pakt hij 2× 1 snoepje en de laatste keer pakt hij er gauw 2 :'),
    en hij is bang voor herders, en hij is altijd heel lief tegen honden enzo, maar zogauw ze voorbij zijn blaft hij
    [het is een klein poedeltje^^']


    If you want me to listen, whisper...

    Mijn hond is juist slim:')
    hij maag na het wandelen altijd 3 snoepjes uitkiezen, en dan pakt hij 2× 1 snoepje en de laatste keer pakt hij er gauw 2 :'),
    en hij is bang voor herders, en hij is altijd heel lief tegen honden enzo, maar zogauw ze voorbij zijn blaft hij
    [het is een klein poedeltje^^']


    POEDELS ROCKEN

    vnmiddag gingen we met mijn hondje naar het bos xP was lachen.. ging ze tegen elke hond die se sag blaffen.. en we sijn nog naar kennissen geweest en die hadden een dwergpoedel xD
    gingen se knokken ;l


    We can only learn to love by loving.