• Ice-cream Rockt more than you x3

    Ok hier gaan we rol = vriendin van Linda <3

    Hii Dude's and Chick's ^^
    It's Me Your Best VIP,,

    Heej, ik ben Maryline de beste vriendin van Linda!! Ik ben 17 jaar en sta zogoed als altijs voor haar klaar!. We doen alles samen en zijn gek op elkaar en doen gek naast elkaar !! We doen de geskste dingen zoals Schaatsen maar niet zomaar.. nee lekker op 1 been of ehm racen naar school maar dan om ter traagste. Wat ik eigenlijk kwijt wil is dat ik haar nooooooooit zou willen verliezen en altijd haar Buddy zal zijn NO MATHER WHAT!

    I Just Love Her ^^

    Bye Peole ..


    Hope you like it ^^

    Klant xd

    Hey Dudettes/Dudes.Ik ben Joyce.Ik leef al 16 jaar op deze aardbol en het bevalt me.Ik beslis op men 16e dat ik een tatoe ga nemen.Natuurlijk een hartje.Een bloedend hartje op men hand.Naja je leest in dit Serie geval krijg je meer over mij te horen.

    Bubaai «3 Joyce «3


    Viola;dImthebitch.

    Mag ik PLiezz Klant zijn?!
    Tekstje, die je wil ;)
    Hoii Peepz!
    De naam is BlueBell! en ben 18 jaartjes terug, op deze Aardbodem gezet, en het befalt me PRIMA.
    Ik hou van mijn vriendjes en vriendintjes, en kan niet zonder hun. ik zou dan ook maar niet aan ze zitten als ik jou was.
    Hmm, Wat over mezelf he. oke. Mensen vinden me vaak Irritand, omdat ik te druk ben. Veel te veel praat, en dan ook nog eens te snel >< like, hun probleem. Ik trek me van niets of niemand iets aan. Like, mijn leven, dus ik doe wat ik wil tog. vedder, ben ik Spontaan, snel op me teentjes getrapt, niet al te slim, Denk nooit na voordat ik iets doe of zegt. en ben Zo onhadig als de pest.
    Zo,, genoeg, voor vandaag. anders blijf ik praten.
    Bye BB<3


    Dunno ><