• Ja, het gaat echt te ver :S
    Mijn vriendin is op een jongen. Normaal toch? >.<
    En ik heb zijn msn, want hij zit bij me in de klas enzo. Ik praat gewoon tegen hem, Tom*, en tegen mijn vriendin Alice*. Nu zei Alice net dat ik niet tegen Tom mocht praten. Omdat ze dan niet weet wát ik tegen hem zeg.
    En toen vroeg ik voor de zekerheid of Alice echt vond dat ik niet tegen Tom mocht praten via msn. Dat mocht dus niet.
    En toen zei ik dat ik het wel deed [gewoon heey, alles goed enzo] en toen wilde Alice per sé dat ik het gesprek met Tom naar haar stuurde.
    Wat vinden jullie erover? :X
    xoxo Julia
    *ivm privacy andere naam


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Laat me niet lachen :')
    Hij nam met de grootste biatch van de school o.O'
    En dan zou ik nog een kans bij hem maken x'D *sarcasme* [Ik moet niet met hem heur, hij is gewoon aardig als een vriend ;)]
    Ja, Ik snap het ='D Maar mss denkt jou vriendin er gewoon anders over ^^

    Ik vind het gemeen :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Jaloers is die percies

    je vriendin moet je vertrouwen ! komaan seg als ze ècht je vriendin is moet ze wtn dat je haar crush ni zou willn afpkkn!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    volgens mij is ze óf hartstikke jaloers óf is ze erg wantrouwend ingesteld óf ze is gewoon niet lekker ofzo. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    volgens mij is ze óf hartstikke jaloers óf is ze erg wantrouwend ingesteld óf ze is gewoon niet lekker ofzo. -_-'

    Ze is jaloers, ze heeft het al toegegeven ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het echt te ver gaan :$
    Nouja, ik ken haar mja :P
    x (L)

    Ik vind het echt te ver gaan :$
    Nouja, ik ken haar mja :P
    x (L)

    Jea, dat was dus zegmaar wat er was gebeurt o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    da kna ze niej maken, k bedoel je gaat iemand toch nioet verbieden om met iemand te praten en btw daar gaat zij niet over


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vindt dat die vriendin van jou een beetje te heftig reageert,ik bedoel,Jij mag toch heus met hem praten? Volgens mij is ze een beetje 'Obsessed' van hem ? ;]

    als het echt een vriendin van je is, zou ze je moeten vertrouwen, en niet zo jaoers op je mogen zijn --'

    Je moet zo heel een fake gesprek sturen en dan zet je so op het einde; En als je jou normaal gaat gaan gedragen dan krijg je het egte gesprek en dan is dat ook het eerste en het laatste.

    Ze moet je vertrouwen. Je mag toch nog gwn met hem prate zeker??? Ze is overduidelijuk stikjaloers. En zonder reden, wss.


    Got up on the wrong side of life today

    Eng...

    OMG.. nicolantwoord fseu ><
    JULIA,.tering wat een bitchwijffie ><
    Weetje ? sla derop de bek EN ,jaa der komt nog meer aanX'], Neem die jongen vol op de bek waar sei bij staat..(A)
    Wat hou ik tog van gemeen zijn X']


    Crack a bottle

    Mijn vriendin is op een jongen. Normaal toch? >.<

    ik haat deze zin nogal --'
    hij klinkt zo anti-gay en datt vind ik NIET leuk :o

    mrja, je vriendin is gwn een zaagkind


    We're all going to hell, and I am driving the bus