• Looking for something unreal..
    Riley is sinds kleins af aan, altijd al geïntreert geweest in andere dingen dan de rest van haar leeftijdsgenootjes. Anderen speelden met Barbie's, Riley speelde met gevoelens.
    Anderen lachten , Riley sloot zich af.
    Haar ouders maakten zich zorgen ,en zelfs Dokters dachten dat Riley 1 of andere ziekte had waardoor haar hersenen anders functioneerden dan die van leeftijdsgenootjes. Na vele test gaven ze de moed op ,en Riley werd ouder. Steeds meer is ze op zoek naar dingen die anderen niet-bestaand verklaren, Naar feiten die anderen als sprookjes omschrijven.
    Op haar 16de verjaardag loopt Riley weg ,zoekend naar het onmogelijke .. Maar wat als ze iets anders vind? Iets wat velen normaal vinden, Iets wat de mens elke dag beleeft.. Is het tè normaal voor Riley? Of kan ze ook hier iets onmogelijks invinden..


    Playing with Magic..
    Yara groeit op in het jaar 1866 met een goochelaar als vader. Als haar vader op haar 5de opgehangen word voor de moord op zijn assistende die is omgekomen bij het mislukken van een truk ,voor haar ogen verandert er veel voor yara.
    Ze sluit zich af van alles en iedereen, maar geeft de magie nooit op. Een vriend van haar vader, ook een goochelaar, heeft Yara verder opgevoed tot het meisje wie ze nu is. ze is stil , ze is anders, maar tegelijkertijd is ze presies hetzelfde als jij en ik.. Zal Yara kiezen voor de magie? Of voor het tienerleventje?En wat als Yara de laatste tijd de meest onmogelijke dromen en ingevingen krijgt?


    Verhaal 1 Of verhaal 2?
    titels goed of slecht?


    Crack a bottle

    Het is unreal en niet onreal. ;)

    ja dat kan ook ,Engels is nooit mijn sterkste kant geweest X']


    Crack a bottle

    Hmm, ik vind ze allebei wel goed. Alleen 1 spreekt mij wat meer aan. Titels zijn wel goed. x'.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.