• want.. Nicol gaat denk ik het album van Britney spears halen xP als die uit is ? weetkvele xD en anders download ik hem heell sneaky.. [/crimineel!:D]

    ik draai al vanaf 7 uur circus xD en nu ga ik is ff een ander liedje van der nieuwe album soeken xD dus wie weet een leuke ?


    We can only learn to love by loving.

    NICOL x']
    Jij bent erg X'D
    Weetje ,ik ging laatst Djumbo luisteren wnt die hebk op cd:$
    Ik vind die liedjes kats nog leuk ook ><


    Crack a bottle

    NICOL x']
    Jij bent erg X'D
    Weetje ,ik ging laatst Djumbo luisteren wnt die hebk op cd:$
    Ik vind die liedjes kats nog leuk ook ><


    DJUMBO IS COOL..!
    ik sat 1 x onder een tafel op sgool xD en toen ging ik undercover singen xD en toen werd iedereen boos op mij :l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    DJUMBO IS COOL..!
    ik sat 1 x onder een tafel op sgool xD en toen ging ik undercover singen xD en toen werd iedereen boos op mij :l

    DUDE IK WEET HET xD
    En OMG ,, Dat vind ik grapig XD *plat*


    Crack a bottle

    (...)
    DUDE IK WEET HET xD
    En OMG ,, Dat vind ik grapig XD *plat*


    PFF IS NIE GRAPPIG
    wnt ik song dat de hele dag door xD ook op de fiets xD en toen ging ik erbij dansen xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    PFF IS NIE GRAPPIG
    wnt ik song dat de hele dag door xD ook op de fiets xD en toen ging ik erbij dansen xD

    Pff ,ik had een keer een vechtding enseu met de klas maa da vonk saai dus iedereen aan het oefenen ik dom kabouter plop zingen enk had een heel dansje derbij bed8 en toen fielk en toen gink lichend doordansen x'D
    EN toen lag esra plat (A)
    En ik had een 10 en toen gingk ook dansen en voro muziek mosten we met sn 4en een dansje oefenen maa die van hun was saai duss hun dom discuseren ik een heel raar dansje X']
    En en en .. Stuur mij even een gb ding ,,kwil sien hoe die melding ding dingest xD


    Crack a bottle

    'k heb die al :'D
    Maar niet de deluxeversie :(


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Pff ,ik had een keer een vechtding enseu met de klas maa da vonk saai dus iedereen aan het oefenen ik dom kabouter plop zingen enk had een heel dansje derbij bed8 en toen fielk en toen gink lichend doordansen x'D
    EN toen lag esra plat (A)
    En ik had een 10 en toen gingk ook dansen en voro muziek mosten we met sn 4en een dansje oefenen maa die van hun was saai duss hun dom discuseren ik een heel raar dansje X']
    En en en .. Stuur mij even een gb ding ,,kwil sien hoe die melding ding dingest xD


    whaha

    en sal ik doen


    We can only learn to love by loving.

    Ow leuke^^
    Euhm 'kill the lights' 'mannequin' 'schattered glass'^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Raawr! Circus is leuk! Zit ik ook de heletijd te luisteren. Maar weetje; dierenbeschermers hebben meteen haar aangeklaagd omdat ze met dieren danste. Dom he? Ze zoéken gewoon iemand. Oké, het is wel zielig voor de diertjes, maar dat je meteen degene gaat aanklagen. Dáh


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ben jij al van 7u. wakker? O.O

    Ben jij al van 7u. wakker? O.O


    ik ook zoiets :P:P

    Ik wil dat album wel, maar ik heb geen zin om naar de winkel te lopen :P [/Luiheid]


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ben jij al van 7u. wakker? O.O


    Ja man xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind Britney Spears niet echt heel erg geweldig. ik vind alleen Toxic goed en Womanizer en Baby One More Thime en Stronger