• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:18 ]

    Ik heb "gespijbeld" volgens de school. Maar dat was helemaal niet zo! Ik wist gewoon niet waar ik KWT had. D:

    Nee. Wat heb je eraan? Dan moet je bijschrijven en kun je de volgende keer niet meer volgen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dit jaar heel veel gedaan, nooit betrapt. Maar ik moet er wel echt mee stoppen, haha.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    ik niet :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat merken ze bij ons altijd, dus na 1 keer had ik er genoeg van (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    onze school is heel streng en we worden heel erg gecontroleerd en daarbij komt ook nog eens dat driekwart van onze stad (die nog redelijk groot is) mij kent omdat mijn nonkel een bakkerij heeft, mijn andere een hotel en die nog andere de dansschool. -> ik help in de bakkerij, sta soms achter de bar in het hotel en geef les in de danschool dus nee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, maar ik ben een nerd die alles goed doet?


    Food.

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Op mijn oude school deed ik het wel eens bij gym, maar dat vonden mijn gymdocenten alleen maar een verbetering...

    Op mijn nieuwe school doe ik het wel vaker, maar dat wordt niet gemerkt en ik vind het niet echt spijbelen, aangezien ik gewoon in de gang sta x'D.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Celestial schreef:
    Ik heb "gespijbeld" volgens de school. Maar dat was helemaal niet zo! Ik wist gewoon niet waar ik KWT had. D:


    Hahaha bij ons hoef je bij KWT niet eens verplicht te komen

    Vorige jaar aantal keer maar dit jaar wordt strenger gecontroleerd als je afwezig bent moeten je ouders er een verklaring voor geven in een boekje die je hebt + een handtekening van ze en voor ziek zijn moeten ze bellen voor school begint + als je beter bent in je boekje hebben staan met handtekening, bij elke les wordt er opgeschreven wie er afwezig zijn

    En bij KWT krijg je ene stempel in je boekje, dat hebben we 3x in de week verplicht

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 20:35 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    MONSTERBEAR schreef:
    Nee. Wat heb je eraan? Dan moet je bijschrijven en kun je de volgende keer niet meer volgen.


    comfort in c h a o s

    Emerge schreef:
    Nee, maar ik ben een nerd die alles goed doet?


    Nee, hoor!

    Wauw... Door mijn vorige reactie voel ik me dus juist een soort van rebel, maar het valt ook reuzen mee ^^ Ik ben dan bovendien gewoon nog op school n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Neup.


    Life is hard and then we die

    Ja, eind van het jaar. Wel bij nutteloze lessen hoor en dan bedoel ik écht nutteloos. Bij Nederlands deden we enkel nog werkwoord spelling oefeningetjes (had ik al in groep 8) omdat we de laatste toets al gehad hadden en niet zouden beginnen aan nieuwe stof. Nutteloos dus, vooral omdat die vent dom is! Geez. De helft van de klas was er niet, dus dat zeiden we en hij zo; Oh..
    EN toen ging hij door.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.