• Eindelijk: Nederland wint na die 30 jaar verliezewn van Italie. Nederland heeft met 3-0 gewonnen.

    Hebben jullie dat gedacht?? Of dacht je dat Italie zou winnen?


    I Leave This Place At Now.

    (hoera)


    I Leave This Place At Now.

    sorry voetbal boeit me niet -_-'
    Maar wel goed van ze :P


    BAM!

    whaa goed hea :D:D lkkr voor die italianen :P (srry voor de italianen onder ons :P)

    HAha,ik ben Voor België, dsu het Boeit me Nii...
    xx:D:P(K)


    everybody needs a song.

    (hoera)(dance)(yeah)(Y)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik had gedacht dat Italië veel sterker zou zijn,,slap hoopje wast


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    vond het wel spannend ^_^

    Jeuzus _O_ Ik was zó blij.
    Kut Italië ik dacht echt dat we met 7-0 zouden verliezen ofzo. Nou na die 1-0 zaten we allemaal te stuiteren hier, en daarna werd het alleen maar beter. Alleen na de rust was ik echt bang :') [/sneu]
    Maargoed Italië speelde echt bagger gewoon. ^^ Nederland was echt goed, voor het eerst in een lange tijd.
    Jeuj ^^ Ik word altijd zo fanatiek als het om Nederland gaat, ook al heb ik niets met voetbal.

    Ik denk dat niemand dat had verwacht...
    Maar het si natuurlijk wel hip ;)


    Träume sind wirklich!!

    ik vind het echt goed hoor, maaar het boeit me ook echt alleen als het nls elftal speelt, andere wedstrijden intreseren me geen fuck. ook niet feyenoord-ajax ofzeuw.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Goed voor Nederland toch..
    Ik heb heel die wedstrijd aandachtig lopen kijken. Ik was samen met mijn ouders naar zo'n café gegaan. Het was wel lol, alleen de gratis douche die ik kreeg niet. ZO'n dronken man moest persé schreeuwen en dat kon natuurlijk niet zonder speeksel. En ja dat kwam weer op mij terecht.

    xX

    ik ben wel blij voor NL hoor en ze waren egt zo goed maar omdat ik toch iets italiaans bloed heb vindt ik het ook wel weer jammer


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ghehe ik vond het kei en kei sexy.
    Mijn broer was voor Italië, omdat hij dacht dat Nederland toch weer zou verliezen.Ik had een weddenschap:D Hell yeah Nu kunnen die italianen dromen over oranje shirtjes die hun achtervolgen en dan denken ze dat pizza hun gaat redden en beginnen ze met pizza te gooien:Y):$
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jeuzus _O_ Ik was zó blij.
    Kut Italië ik dacht echt dat we met 7-0 zouden verliezen ofzo. Nou na die 1-0 zaten we allemaal te stuiteren hier, en daarna werd het alleen maar beter. Alleen na de rust was ik echt bang :') [/sneu]
    Maargoed Italië speelde echt bagger gewoon. ^^ Nederland was echt goed, voor het eerst in een lange tijd.
    Jeuj ^^ Ik word altijd zo fanatiek als het om Nederland gaat, ook al heb ik niets met voetbal.


    wow voor het eerst helemaal met je eens!!:P
    ik leek wel een voetbalfreak en toch heb ik er niets mee:|:8

    en oh ja xSUN het is 20 jaar en geen 30:D:X
    niet erg hoor;)
    kiss

    YES
    lkkr voor ze:P


    I am an idiot, I move.