• Tja, ik weet niet of ik dit moet geloven. Bijna iedereen heeft hier dezelfde intresses. En dan vooral dat zowat half Q geesten kan zien ofzo >.< Het kan best dat iemand ze kan zien ofzo, maar... Like.. bijna iedereen zegt dat hier. Bijna iedereen houd van hetzelfde hier. Ik vind het zelfs 'zeldzaam' als ik iemand hiet tegenkom die van andere dingen houden.
    Meningsvrijheid. Wat denk jij?


    I live for the applause, you will die for it.

    Naja, ik begrijp je reactie wel. Like velen doen het om erbij te horen en degene die dat dan egt kunnen worden dan aangezien voor leugenaar. Ikzelf ben gewoon mezelf. Ik heb er een hekel aan als iemand nog maar dezelfde sokken heeft als ik. Ik wil gewoon alles op mijn manier doen en dan haat ik het als iemand mij nadoet. Ookal gaat het nog maar over een bepaalde manier van typen. Ik ben uniek en wil het ook zo houden. :Y)

    Topic nr....
    ben de tel kwijt >.<'

    Hahaha! x'D
    Echt, hè! ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jah, hier zijn zoveel toppics van .. Denk je echt dat het enig effect heeft --'

    Je hoeft toch niet altijd overal over te klagen, ze zijn gewoon wannebe, laat ze gewoon doen. Je hebt er toch bitterweinig last van ..

    Welcome to the real world. ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Tja ... kan wel zo zijn, maar ook nu weer heeft heel Quizlet weer dezelfde mening dus ... Nuja, zolang je geen contact hebt met deze mensen, prima toch?


    History is not hatred.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!


    -

    ofwel zijn er meelopers xD

    ofwel is da bij sommige echt waar :p


    TheNightThingsPrincess

    Bijna heel Q is dom, stom en hebben van asskissen hun hobby gemaakt. ^^