• Heej!

    Ik had ff een vraagje.. want ik mag voor mijn 13e verjaardag een wenkbrauwpiercing. Nu zit ik er over te twijfelen omdat ik niet weet of het ooit nog dichtgroeit als ik hem níet meer zou willen..
    Dus groeit een wenkbrauwpiercing ooit nog dicht?

    & Een lippiercing, kan die dichtgroeien? (A)

    xx. MaarsellMiauwlitz(K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ja volgens mij een lippiercing groeit dicht als je hem een uur niet inhebt ofzo? Maar je blijft wel altijd een gaatje zien dacht ik?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het kan dichtgroeien, maar volgens mij blijft er dan wel een lelijke plek over.
    Bij beide piercings.


    We're smashing prices!

    Ja, hij groeit dicht na een week volgens mij.. Maar je houdt wel zo'n klein kuiltje zegmaar over


    I don't need words to feel those lips.

    Jua hij groeit dicht heb zelf een piercing m'n 5de fsow xD en me ma en pa hate piercings alle geweetwel en ik heb die alleen op me kamer in Lippiercing en nuja als ik hem niet elke dag indoe effe is hij na een paar dagen weer dicht -_-"

    jaa hij groeit dicht


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ze groeien allebij dicht mr Bij u lippiercing (als hij professioneel gezet is) niet zo rap fs..


    If music be the food of love, play on!

    groeien beide dict, lip sneller dan wenkbrauw.
    Bij je wenbrauw kannie wel heel lelijk uitgroeien en dan heb je een huge litteken. Een reden om het niet te doen? En het gaat veel fout daarmee, kwa ontstekingen enzo.
    Een lip minder, groeit dicht, soms zie je het nog, soms niet. Hangt van de grootte af en van je lichaams functie van celvernieuwing ofzo

    géén idee =3


    All was well.