• Clickbait titel, grapje.



    Mijn vriend en ik zijn allebei gamers. Sinds afgelopen november wonen wij samen en we hebben beiden een laptop, maar die willen we niet volproppen met games. Een laptop wordt dan al snel langzamer en we moeten ze ook nog gebruiken voor werk/school. Een echte, goede computer kan ook al snel in de honderden, misschien wel duizenden euro's tikken. Maar nu, na lang, lang zoeken, vonden wij de....



    MSI Gaming G Series - laptop, yes, speciaal ontwikkeld voor gamers. Zelfs over het toetsenbord hebben ze goed nagedacht:



    Wij zijn er zo blij mee, dit is echt onze nieuwe baby. We hebben wel een losse muis aangeschaft, want dat werkt toch makkelijker met gamen. Zowel het toetsenbord als de muis geven ook licht en dat maakt me echt veel enthousiaster dan zou moeten, haha.

    Voor jullie is dit natuurlijk niet zo belangrijk, maar ik moest mijn enthousiasme (ik ben 21, maar voel me nu even 7) er even uitgooien. *O*
    Stiekem vind ik het ook best grappig omdat niemand ooit van mijn vriend of van mij verwacht dat we gamen, omdat hij meer een skaterboy is en ik (als ik mezelf dan toch ergens zou moeten indelen) meer richting de "hipsterkant" (ugh dat klinkt nu al vreselijk).

    Hebben jullie onlangs nog nieuwe aankopen gedaan waar jullie heel blij mee zijn?
    :9~


    everything, in time

    Oh, nice! Mag ik vragen hoeveel hij ongeveer kostte? Dit klinkt als iets voor mijn man namelijk, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een Asus Rog à €1300 gekocht. Mijn toetsenbord is zwart met rode letters en rood licht. Alhoewel ik de kleuren van MSI nog leuker vond, voldeed de Asus Rog meer aan mijn wensen


    You were born original, don't die as a copy.

    Ringwraith schreef:
    Oh, nice! Mag ik vragen hoeveel hij ongeveer kostte? Dit klinkt als iets voor mijn man namelijk, haha.


    Dat mag zeker! Ik zet het even onder een spoiler, dan bezorg ik niet iedereen een hartaanval. (krul)
    De laptop kost nieuw zo'n 2100 euro. Via een vriend hebben wij hem gelukkig voor 1100 op de kop weten te tikken, maar je kunt dus eerder op dat eerste bedrag rekenen.


    everything, in time

    SPECS schreef:
    Haha ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een Asus Rog à €1300 gekocht. Mijn toetsenbord is zwart met rode letters en rood licht. Alhoewel ik de kleuren van MSI nog leuker vond, voldeed de Asus Rog meer aan mijn wensen


    De kleurtjes kun je nog aanpassen ook. *O*

    Wij hebben deze via een vriend op de kop kunnen tikken, veel goedkoper dan normaal. Dus dan zijn wij niet zo kieskeurig meer, ghehe.


    everything, in time

    Je klinkt inderdaad heel blij met je aankoop. :Y) Zelf ben ik niet into gamen, maar ik vind het wel leuk als mensen gelukkig zijn. ^^
    Ik ben kort eventjes naar de H&M geweest net en ik heb drie nieuwe kledingstukken, yay. Dus ik ben ook blij. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Je klinkt inderdaad heel blij met je aankoop. :Y) Zelf ben ik niet into gamen, maar ik vind het wel leuk als mensen gelukkig zijn. ^^
    Ik ben kort eventjes naar de H&M geweest net en ik heb drie nieuwe kledingstukken, yay. Dus ik ben ook blij. (:


    Haha, dankjewel. H&M is ook altijd leuk om van thuis te komen!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Dat mag zeker! Ik zet het even onder een spoiler, dan bezorg ik niet iedereen een hartaanval. (krul)
    De laptop kost nieuw zo'n 2100 euro. Via een vriend hebben wij hem gelukkig voor 1100 op de kop weten te tikken, maar je kunt dus eerder op dat eerste bedrag rekenen.


    Wauw, dat heb je dan echt goed gedaan, zeg. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.