• Dat ding trilt de hele tijd, terwijl de batterij niet leeg is, en ik niet word gebeld of ik smsjes krijg.>< Het lijd zijn eigen leven volgens mij...

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    WHAAAA DAT ZIJN VAST GEESTEN!! WHAAA BEL GAUW CHAR OF DEREK OGILVIE x'D

    Mijn GSM doet dat ook vaak :3

    Dan gooi ik hem tegen de muur en is het gedaan x3

    Mijn mobiel is vaag x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    mav
    mav 1

    Dat heb ik ook 1x gehad,, 2x zelfs!!
    ik heb hem toen laten maken bij de fabriek :):)
    X
    p.s ik hoop dat het snel over is, ik werd er knetter gek van,!
    Nu heb ik een nieuwee :)

    hum ok... die van mijn broer als die trilt lijkt het op een scheermachien xD echt die is zo versleten nu!
    En het rare is ik heb zijn oude en die werkt nogaltijd perfect zelf nadat ik hem 'per ongeluk' heb laten vallen op de grond en dat hij een paar keer heeft gebonst als een balletje xD (A)

    ben dus verveeld :P


    VIP - Very Important Penguin

    Misschien is jou mobiel hyperactief en moet die zijn energie kwijt! :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ben blij dat dat mij niet gebeurt
    Ik zou zeggen, als hij niet kapot kan gaan
    Ga erboven op staan >.<
    Dat rijmt!


    hhhh woah

    Zoiets heb ik dus ook eens gehad. maar toen is hij eens van de trappen gavallen, Naja. Ik hing mijn broek over de trapleuning boven, en dat ding zat er dus in >.< maar toen is het wel gestopt :D
    Maar ik zou het toch niet echt aanraden, hoowr. ö maar ga eens naar de winkel waar je hm hebt gekocht fzo, ? : )


    Listen to what we're not saying..

    Heeft dat ding van mij ook!


    rise and fall of my pants

    Ik zeg; Naar de telefonendokter ermee!

    dat had ik een keer toen ik wissel gesprek opnam xD hij bleef maar shake dat ding toen had ik m uitgehaan bleef hij gwn doorgaan toen heb k m op de grond gegooit en na 5 min stopte hij met shaken xD


    A Noble was Born in Chaos

    Sony Ericsson? (A)

    Deed mijn SE ook. Ik heb hem ooit zo hard tegen de muur gegooit dat er een toets kapot is gegaan. Had hem net een week, ben terug naar de winkel gegaan en heb toen een nieuwe gekregen. De W810 maar even later ( 9 maand dus ) deed deze het ook en die heb ik nu ergens in de kast gegooit met de accu eruit. Heb inmiddels een nieuwe. Nooit meer een SE.


    Koop een Motorola. Die zijn echt vet. Ik heb de Z8 BTW (A).

    Wat voor telefoon heb jij dan?


    In Italië tot en met 26 juli! :D