• Hoi. Ik vind pesten afschuwelijk! Sommige mensen vinden het lollig om iemands boterham of tas aftepakken. Ik zie de lol er niet in.
    Pesten is raar. Dom als je dat doet. Je bereikt er niks mee. Pesters die zijn bang dat ze zelf gepest zullen worden. Ze hebben dan ook niet door dat ze iemands leven verwoesten. Mensen hebben er altijd last van. Ze vertrouwen veel mensen niet meer. Denkend dat zij hun ook gaan pesten. Ze hebben nachtmerries. Dromend dat ze gepest worden. Maar niet dromend! Het gebeurd! Pesters zoeken altijd een zwak persoontje uit. Zwak niet, maar die (wat ze denken) niks tegen hun uitdurft te brengen. Dát is nou zwak. Sneu zelfs. Heb je niks beters te doen? Als je degene toch zo haat, dan ga je er toch niet tijd aanbesteden?
    Hoewel negeren ook gewoon een vorm van pesten is. Ook is dat vreselijk.
    Wat is jouwn mening? Vind jij het normaal? Doe je er ook wat aan? Ben je zelf ook gepest? Ik vind het niet normaal

    (: :Y) dat moest ik ffkes kwijt
    -x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik denk dat iedereen het hier vreselijk vind, maar sommige doen het toch door groepsdruk of iets in die buurt.
    x


    ok

    Ik kom op voor mensen die gepest worden, ook al zijn ze niet per se vrienden van me. Zelf ben ik een tijdje het slachtoffer geweest van een stelletje populaire grieten, gewoon omdat ik anders was dan zij. Leuke reden hoor. Verbittering helpt niets, dus ik ben dan ook vast van plan om me nog meer in te zetten voor diegenen die gepest worden.


    History is not hatred.

    het is zielig.

    meer woorden maak ik er niet aan vuil.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ben tegen
    een keertje bij godsdienst moesten we een poster maken, van anti pesten, en zo'n jochie had dus Pesten is niet cool op zijn poster gezet, en toen ging de juf van godsdienst foto's maken en toen kon je bijna niet zien dat er niet stond omdat het met geel was geschreven dus er stond Pesten is cool x)
    Dat was wel grrappig


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!