• Hoj,
    ik zat net een beetje op hyves rond te kijken en kwam toen op die van mijn nichtje. Ik zag bij haar krabbels ééntje staan van een jongen, ik citeer: 'hey ! you know I like you !' en: 'ya ; I'm serious . I'd like to know you more .may I !?!(H) '
    Hij zegt uit Amerika te komen en is sinds eind november actief op hyves. Hij heeft vanaf het begin alleen maar krabbels geplaatst bij jonge meiden die hij niet kende, waarna sommige meiden echt met hem begonnen te praten en zelfs te flirten. Mijn nichtje reageert ook al blozend op zijn berichtjes. Op zich is er niet zoveel mis mee, maar die gast is 18 (als dat al zijn echte leeftijd is). Misschien ben ik paranoïde*, maar volgens mij is er iets niet in de haak hier. Ik hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven..?
    *ik heb zelf het één en ander meegemaakt met 'leuke Amerikaanse jongens' op het internet, dus vandaar.
    Xx


    I clicked my heels and wished for you.

    Praat met je nichtje..

    Zeg haar dat je het niet vertrouwd.

    Zoiets.?


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Je kan mensen blokeren. Als je je nichtje verteld over je voorgevoel en zegt dat ze hem het beste kan blokeren,dan luistert ze vast wel naar je. Als ze verstandig is.


    Music is the new sex

    Ik vertrouw het ook niet. praten,veel praten met je nicht.
    :]

    Idd,vertel je nichtje dat het je niet lekker ligt ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Geef hem aan bij hyves.


    CupCake__<3

    Heey, zo eentje wonde er in Purmerend. Maar dat bleek een pedo te zijn. Hij is opgepakt door Peter R de Vries =']


    Life is hard and then we die

    Dankjulliewel (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Vertel haar wat er allemaal gebeurt bij mensen die zich voordoen als andere.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Geef aan bij hyves ;), en zeg dat je nichtje ook een melding maakt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Geef hem aan bij hyves.


    Je weet nog niet zeker of hij inderdaad niet te vertrouwen is.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Je weet nog niet zeker of hij inderdaad niet te vertrouwen is.
    Met een melding word niets gedaan.. maar als al meerdere mensen een melding geplaatst hebben gaan ze de persoon natrekken en dan pas veilen ze hun oordeel..


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar als je hem gaat melden als hij niks heeft gedaan, denk ik niet dat hyves het serieus neemt

    Misschien is het een virusverspreider/hacker?


    No growth of the heart is ever a waste

    Gedachte eruit stampen!!
    Doe ik ook met mijn nichtjes :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    een amerikaan op hyves?:p lijkt me nogal niet real