• Kate is een apart meisje. Ze heeft al veel meegemaakt in haar leven.
    Ze word op school gepest. Haar ouders geven niet veel om haar. Ze heeft weinig vriendinnen, en spijbelt veel. Kate is helderziend. Ze kan dingen zien die nog niet gebeurd zijn, maar gaan gebeuren, in de toekomst. Toen ze dat tegen haar voormalige vriendinnen had verteld, naar enige moeite, geloofden ze haar niet en wilden niks meer met haar te maken hebben. Kate voelde zich alleen. In de steek gelaten. Woede en haat. Kate is liever alleen dan met andere mensen. Ook haat ze uitgaan, en jongens. Jongens hebben geen respect voor haar. Nooit gehad ook. Ook de meiden uit haar klas niet. Ze vinden haar raar, stom, lelijk en al dat andere.
    De enige persoon aan wie ze al haar gevoelens kan vertellen, is haar dagboek Honey. Ze schrijft er niet alleen maar dingen in die ze beleefd. Nee, ook gedichten en verzonnen verhalen mag Honey lezen. Zelfs haar visioenen komen in haar dagboek te staan. Woede en haat maken plaats voor vrolijk- en gelukkigheid als ze in haar dagboek schrijft. Maar op een nacht heeft Kate opeens een vreselijke visioen. Zal het haar lukken om die visioen nooit werkelijkheid te laten worden?

    1. Leuk idee?
    2. Weet iemand een titel?
    Xoxo' <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Doen.
    alleen weet ik geen titel :'D

    1. Jaa :D

    2.

    Dunno 0-o


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Doen..

    titel : Paranormal.

    of fisioenen in het engels mr ik weet niet wat da is xD


    We can only learn to love by loving.

    Doen! Wil je ff zeggen als ie online staat? (A)
    Titel: geen idee. Als ik iets weet zeg ik het wel
    :Y)
    XX
    Edit: Misschien visions, zoals Fighter zei..
    of when visions become reality


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leuk^^Ik ag even voor ej denken voor een titel


    Music is the new sex