• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Mt

    Lisadragonrider schreef:
    Mt


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lisadragonrider schreef:
    Mt


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Lisadragonrider schreef:
    Mt


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    MT.


    She was always looking for more..

    Peter Pan

    Terug bij het kamp riep ik Felix. 'Felix, wil je de drieling even halen? Ik heb nieuws dat ze waarschijnlijk wel willen horen.' zei ik kalmpjes, waarop Felix knikte.

    Felix

    Ik liep richting Jo en tikte op haar schouder. 'Pan heeft je wat te vertellen, het is best belangrijk.' zei ik.
    Ik liep door naar de andere twee, maar die sleurde ik gewoon mee naar Pan omdat ze waarschijnlijk toch niet zouden luisteren. Daarna liep ik weer weg.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik zat lekker in de boom totdat Felix aankwam, zonder dat ik nog verzet kon geven trok hij me mee naar Peter toe. Daar zag ik Jo ook staan, wat was er aan de hand?
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik voelde dat iemand op mijn schouder tikte, snel draaide ik me om, Felix... 'Pan heeft je wat te vertellen, het is best belangrijk.' ik keek hem even aan en knikte. Ik liep snel weg naar Peter, "Hey.." zeg ik als ik er ben.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mijn perfect topics :P


    ~

    Peter Pan

    'Waar de hell sloeg dat op?!' vroeg Charlie boos. 'Je kon het op zijn minst vragen?'
    Ik haalde mijn schouders op, Charlie leek me niet het persoon dat dan zou meelopen en Felix wist dat. 'Ik heb dus wat te vertellen, en dat is dat jullie oom, Hook, jullie wilde inruilen voor een toverboon.' zei ik luchtig, ik voelde Charlie al in mijn gedachten zoeken, en aan de gebroken blik op haar gezicht te zien had ze gevonden wat ze zocht.
    'En waarom vertel je ons dit?' vroeg ze, er zat nog een vleugje vijandelijkheid in haar stem, een beetje wantrouwen, maar het was al erg gedaald met aan het begin.
    'Omdat jullie mogen weten wat voor naar mens jullie oom kan zijn. Jullie zijn hier beter af.' zei ik met een zogenaamd meelevende blik, blijkbaar was het overtuigend genoeg, want Charlie draaide zich om en rende een eindje weg.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik keek Peter ongelovig aan, nee dat zou Killian nooit doen!
    "Je liegt!" schreeuw ik met tranen in mijn ogen, "Dat zou hij nooit doen!" ik keek Peter boos aan, al kon ik mijn verdrietigheid niet verbergen. Charlie rende weg, hij liegt, hij liegt...
    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik keek Peter kalm aan, ik wist het, Hook was niet te vertrouwen... Ik ging rustig zitten, verderop zag ik die BoekenNerd op een boomstronk zitten, ik schonk er verder geen aandacht aan. Ik keek weer naar Peter, ik wist dat Hook het ging doen, hij was een klootzak!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...


    Ik zag het zelfde als Hook, alleen zat ik in een boom en keek ik op de gebeurtenissen van hem neer. Ik landde achter hem en gooide mijn rood gekrulde haar naar achter.
    'Hou je van je nichten?' Ik ging naast hem staan en keek dezelfde richting op als hem. 'Je haak is nog steeds cool.' Ik grinnikte, 'sorry.. dat moest...'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 20:49 ]


    ~

    Charlie

    Ik liep langzaam richting Leslie en trok haar uit gehoorbereik van Pan en Felix. 'Hij loog niet.' zei ik zachtjes en slikte. 'Ik heb in zijn gedachten gekeken. Maar hij verdraaid het wel, normaal laat hij zijn gedachten nooit open staan, hij verzwijgt iets...'
    Een Lost Boy die ik vaag herkende, Devin geloof ik? Kwam op Leslie af gelopen.
    'Hé, Bri... Leslie, is er iets?' vroeg hij vrolijk.


    obsessive rage

    Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"


    Ik glimlachte even naar Charlie, "Oh..." fluister ik tegen haar.
    Opeens komt Devin aangelopen, ik glimlach als hij Brian wilt zeggen, "Is er iets?" snel veeg ik mijn tranen af en kijk hem lachend aan,
    "Nee, er is niets..." zeg ik snel, "Waar ben jij geweest?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Devin

    'Oh, gewoon tegen wat los lopende idioten gevochten en een duel met Odi. Voor de rest niks speciaals.' antwoordde ik, ik zag heus wel dat er iets was. Ik richtte me even op de tweede Leslie - Charlie? - en zette een wat arrogantere blik op. 'Had jij Pan nou gezoend?'
    Charlie keek al net zo arrogant terug. 'Maar één keer, nadat hij mij had gezoend ja. Hoe kan je voor zo'n eikel werken?' vroeg ze met over elkaar geslagen armen, bijna vergeten, ze zou wel op Leslie lijken dan.
    'Ik laat jullie alleen.' Toen draaide ze zich om en liep weg.
    'Leslie, ik zie heus wel dat er iets is. Je stond in het midden van het kamp daarnet. Wat is er aan de hand de laatste tijd?'


    obsessive rage

    PHOEBE "RAINBOW" BERYL MORGAN
    “The planet is fine. The people are fucked.”
    Piraat • 29 jaar • Op het schip


    “I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.”

    Lisa lijkt volgens mij nog steeds niet helemaal te begrijpen dat ik niet de intentie heb om écht weg te varen. Ik moet toegeven, het was dom om te zeggen dat ik het zou doen, maar ik was gewoon pissig op iedereen die zonder geldige reden weg is. Ik ken Hook niet als iemand die zijn schip snel verlaat, dus ik neem aan dat er iets aan de hand moet zijn, al had hij dat best even mee mogen delen in plaats van een vaag briefje te schrijven. Ik weet verder niet hoe het met de drieling zit. Wie er nou oorspronkelijk op het schip zat en wie nu wel en niet, is een beetje langs me heengegaan. Ik wil gewoon een beetje duidelijkheid.
    "dus eigenlijk laat je iedereen achter? Als ik nou een manier weet om iedereen te vinden, blijf je dan hier?" Zegt Lisa, waarna ik zucht.
    "Ik laat niemand achter, Hook is degene die iedereen achter heeft gelaten. We varen niet weg, in elk geval nu nog niet. Neverland is gevaarlijk, dus er kunnen beter zoveel mogelijk mensen aan boort blijven, voordat iedereen besluit als kip zonder kop weg te rennen." Ik hoop ten zeerste dat Lisa nergens heen gaat, want iets zegt me dat het dan enkel langer gaat duren voordat iedereen daadwerkelijk weer gevonden is.


    She was always looking for more..