• Ben je gelijk een gestoord mens als je naar een psycholoog/psychiater moet? Veel mensen denken dan dat je een gestoord mens bent. Maar dat is absoluut niet waar! Ik ga zelf ook naar een psycholoog. Alleen om mijn problemen te bespreken. Ik moet binnenkort volgens mij ook naar een psychiater om me daar van mijn problemen af te helpen. Ben ik nou een gek mens? Iemand die gestoord is?

    Wat vind jij ervan? Ga je zelf ook naar een psycholoog/psychiater?


    Ik wist trouwens niet echt op welk forum dit moest:X



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Het juiste woord geplaatst ;))


    a figment of your imagination

    Nee, dan ben je géén raar persoon ofzo. Mijn moeder heeft dat ook, en ik heb er ook over gedacht #:
    Maar; Die man/vrouw hélpt je toch alleen maar met je emoties/problemen ofzo. Dus waarom zou je dan "raar" zijn. Het is juist goed dat je geholpen wilt worden. Veel mensen zouden het niet eens dúrven.

    Het topic staat daar goed hoor^^

    Ikzelf ga er niet naartoe, en zou dat eigenlijk ook niet willen, ik zou niet graag mijn leven en mijn meningen delen met iemand die ik totaal niet ken, maar dat is mijn mening maar.
    Maar iemand daarvoor beschouwen als gek? Nee, vind ik nogal laf, die helpen trouwens mensen, die jij misschien gewoon niet zou kunnen helpen hebben, omdat je niet weet hoe.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    psychopaat is toch iets heel anders?! Ö
    ik heb het even opgezocht en dit stond in de dikke vandale:
     psy·cho·paat de; m,v -paten (med) abnormale persoonlijkheid met criminele aanleg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee je bent niet gestoord..
    ik vind het redelijk dom dat mensen dat zeggen.
    Zelf zou ik ook moeten gaan, al kei lang zijn ze hier bezig de juiste persoon te zoeken. Maar volgens mij willen ze niet eens dat ik daar naar toe ga. Ze vinden dat ik mijn problemen moet opkroppen.. Dus er is helemaal niets mis met een psycholoog ^^, neem het aan vn mij!


    Your Butt is Mine!

    psychopaat is toch iets heel anders?! Ö
    ik heb het even opgezocht en dit stond in de dikke vandale:
     psy·cho·paat de; m,v -paten (med) abnormale persoonlijkheid met criminele aanleg

    Inderdaad, het moet ene psycholoog of een psychiater zijn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tuurlijk niet. Ehm, een psychopaat is wel gestoord. Hitler was een soort psychopaat :'D. Tenminste, dan zit het in je hoofd waardoor je bijna geen emoties meer hebt, en criminele dingen gaat doen zonder erbij na te denken, ongeveer.
    Een psycholoog is wel normaal. Het kan dat iemand is overleden, en dat je graag met iemand onbekend wilt praten ofzo, of over je problemen met iemand wilt praten om een oplossing te vinden.


    I recycle my thoughts.

    Ik ben jarenlang naar de psych geweest. Je kan het misschien zo voelen, vooral in het begin, maar het is echt niet raar als je erheen gaat. Niemand zal je gestoord vinden. En als je je er rot over voelt, dan vertel je het toch gewoon tegen niemand? Je hoeft er echt niet ee te zitten. Het is geen enge ziekte, ofzo.

    Haha, ik ga naar een psychopaat. Nou meid, ik hoop het niet voor je.
    Anyways, het kan me niks schelen of mensen er heen gaan, als het hun helpt mij best. Ik heb er niks tegen

    Tuurlijk ben je dan niet gestoord , Je moet gwn met je problemen ergens heen kunnen. x)


    A. ikmisje.

    natuurlijk niet !!

    ik ben er ook heen gegaan

    en mijn moeder loopt er nu ook ng rond geloof ik ^^

    Het is niks om je voor te schamen ofso or
    Je moet tog ergens je problemen kwijt!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ga naar een psycholoog, dus ik ben blijkbaar ook gek, maar het boeit me niet, het helpt echt. Voor mij dan wel,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je bent zeker geen freak als je daar naartoe moet : ). Ik heb twee vriendinnen die daar naartoe moeten en die zijn volstrekt normaal ( wat je onder normaal verstaat ;p )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Als je naar zo'n persoon gaat denken mensen dat je een ziekte hebt waar je niet mee om kan gaan en 'psychiater' klinkt best zwaarbeladen, dan denk je: poe, daar is iets wel goed mis.
    EDIT: Tis beter dan dat je op andere, gevaarlijke manieren met je problemen omgaat...


    No growth of the heart is ever a waste

    meeste mensen denken van wel,
    ik loop er zelf wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ga er zelf ook heen, maar ik ben wel gestoord^^ [goed dan hea, niet zoals Hitler fzo]
    Het is gewoon een mensje die je helpt =.=' Om dan meteen een psychopaat te zijn.. o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42