• Nhaa, like de titel zegt,

    alle bi's & gay's/lesbians zijn welkom in de Quizlet Gay - Gang ^^

    wie zit er al in?

    - Abby/Anouk [12112008x]
    - Geesje [Geesz]
    - Rani [DeadlyScream]
    - Ymke [xJINGLEBOMBS]



    + we gaan een clublied make en er wereldberoemd mee worde! XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    en dit is geen groepjes maken dingesen > Naa ,, dan gaak een groep maken voor alle aliëns ><


    Crack a bottle

    IKKE WIL ERIN :Y)
    ik weet geneens wat ik ben maar ik denk bi


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mag niet.

    en dit is geen groepjes maken dingesen > Naa ,, dan gaak een groep maken voor alle aliëns ><
    meer een overzicht over alle holebi's op quizlet? want zo'n mensen, ik dus ook, vinden het wel leuk om anderen te lere kenne die ht ook zijn enzo. [/mening]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)meer een overzicht over alle holebi's op quizlet? want zo'n mensen, ik dus ook, vinden het wel leuk om anderen te lere kenne die ht ook zijn enzo. [/mening]

    Hmmff. dan vind ik het ook leuk om andere aliëns te leren kenne ^^


    Crack a bottle

    (...)meer een overzicht over alle holebi's op quizlet? want zo'n mensen, ik dus ook, vinden het wel leuk om anderen te lere kenne die ht ook zijn enzo. [/mening]
    Ja en een overzicht met mensen met bruin/zwart/blond/rood haar?
    Nee, sorry, ik denk niet dat het mag.

    en dit is geen groepjes maken dingesen > Naa ,, dan gaak een groep maken voor alle aliëns ><
    Volgens mij mag je geen groepjes maken. >< Nou ja, als dit wel mag dan wil ik graag bij jouw übercoole aliën groepje !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    Hmmff. dan vind ik het ook leuk om andere aliëns te leren kenne ^^
    ik vroeg géén zo'n reacties. zeg gwn of je erin wil of niet. als je geen mod bent hoef ik ook geen commentaar vn je op dit topic, als het niet mag gaan de mods het heus wel sluiten --'


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Mag ook niet. Dit is groepjesvorming.

    > inderdaad, mag niet.
    > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay