• Hoi mensen!
    Ik ga per 1 juni verhuizen, best wel snel dus, heb ik net gehoord. In dat nieuwe huis mag ik mijn nieuwe kamer helemaal zelf ontwerpen, maar natuurlijk wel met een redelijk budget. Ik wil graag iets in de stijl van groen en bruin doen, omdat ik bij mijn vader blauw en zilver heb. Maar ik ben nooit zo goed in iets leuks verzinnen, dus heb ik jullie hulp nodig. Weten jullie leuke site's of winkels waar je toch redelijk betaalbare en leuke dingen kan kopen? Of hebben jullie zelf iets gevonden (zoals een plaatje)? Ik zou het heel graag willen weten :Y)
    Heel erg bedankt!
    Xxx Athenae





    Ik ben op zoek naar dingen in deze style. Heeft iemand nog leuke ideeën? Die nog niet genoemd zijn...
    Bedankt!(heart2)

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 14:56 ]

    Ikea.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    In behang enz winkels. Heb je altijd wel van die boeken met inspiratie erin.
    Die kunnen je ook helpen met wat je wilt of zoekt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Je kunt ook op Tumblr kijken voor inspiratie. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zou zeggen blader de ikea even door


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zeg voor de accessoires ga naar de Xenos. Daar heb je zoveel leuke dingetjes voor op je kamer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan ook langs de kringloop gaan, daar hebben ze vaak ook wel leuke en bijzondere dingetjes die niet zo heel duur zijn, en als je er een likje verf over doet kun je het helemaal naar wat je zelf wilt maken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Churchill schreef:
    Ikea.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Churchill schreef:
    Ikea.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zie dat Ikea en de Xenos al zijn genoemd, maar voor nog leuke spulletjes om je kamer te decoreren kan je ook naar Big Bazar gaan, als je die toevallig in de buurt hebt. Je moet wel goed kijken, want sommige dingen zijn heel duur en andere dingen zijn weer heel goedkoop, maar ze hebben allemaal leuke spullen die je op kan hangen of neerzetten en ook leuke schilderijtjes en klokken enzo ^^


    “Love is a contradiction.”

    gewoon wat rondzoeken op google. Ik vind vaak dat hier wel leuke dingen tussen staan: klik

    en deze zijn ook geweldig maar waarschijnlijk niet binnen het budget xp klikk

    en voor winkels.. ja ikea (bouwmarkten sowieso wel) formido, soms blokker, etc. (al die doe-het-zelfwinkels hebben sowieso wel verf etc.)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pinterest kan je helpen om op leuke ideetjes te komen. Verder Ikea (voor een nacht/boekenkastje) en Xenos (voor een lange spiegel bijv).

    En wat dacht je van een hangmat... :9~


    You are beautiful, you are love.

    In tweedehandswinkeltjes vind je heel vaak mooie spullen voor heel weinig geld.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.



    Ik ben op zoek naar dingen in deze style. Heeft iemand nog leuke ideeën? Die nog niet genoemd zijn...
    Bedankt!(heart2)

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 14:53 ]

    Mijn tante woonde vroeger vlak bij een strand waar veel hout aan spoelde..
    Ik weet niet of je vlak bij een strand woont, of iemand van familie of vrienden, maar mijn tante liet deze stukken altijd goed drogen en toen daarna heeft ze er net zoals in de foto hout tegen de muur gemaakt en een paar geverfd (met roze, maar ik vind blauw cooler ;P) en een paar meubeltjes ervan gemaakt.. eigenlijk een soort DIY kamer ;P

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Misschien kun je zo'n net tegen het dak aan maken en daar allerlij dingen invlechten, aan hangen en achter gooien.. net als vroeger