• Hier zijn ze dan;

    Schrei
    Durch den Monsun
    An Deiner seite
    Wo sind euer hande
    Gegen meinen willen
    Monsoon
    Nach dir kommt nichts
    Reden
    Wir sterben niemals aus
    übers ende der welt
    Wenn nichts mehr geht
    Vergessene kinder
    Ready,set,Go!
    Beichte
    Totgeliebt
    Rette Mich
    Leb die sekunde
    Spring nicht
    Sacred

    Tussen het tweede voorprogramma en Tokio Hotel zelf zit 45 minuten geen concert. Het is de bedoeling dat er in die 45 minuten door de fans zelf wordt gezongen. Of je mee doet of niet is eigen keus, maar als iedereen aan het zingen is, is het toch wel gezellig, of niet?

    <'3333


    Love is in the air'<3

    Ö joaah dn snap k wel da ze 5 uur lang concert volkrijgen-_-


    Why don't you break my heart

    ilikethis <3


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    hebben ze dan gewoon 45 minuten pauze:|
    wtf!:|

    hoe weet jij trouwens de playlist:P xd


    hou je mond joh =')

    Uhm, Dat is van hyves. Maar mensen denk eens goed na (bijna) alle actie nummers zingen ze niet! Volgens mij klopt dit niet hoor. Want 1000 meere zingen ze niet en daar moesten we onze vlaggen omhoog houden!


    Love is in the air'<3

    Vergessene kinder


    I recycle my thoughts.

    En in die nacht doen ze meestal áltijd!!


    Love is in the air'<3

    Scheisse er zitten heel veel liedjes bij waarvan ik de tekst niet zo goed ken (A)


    Let the Night embrace you

    NEIN
    NEIN
    NEIN
    IN DIE NACHT
    MOETEN
    ZE
    SPELEN


    I recycle my thoughts.

    wat bedoelen ze dn met dat de fans zelf gaan zingeno.o'?? dat we 45 min zitten gillen en thliedjes zingen ofzo..:8 dan ben ik al uitgeput tegen de tijd dat het concert begint

    Uhm, Dat is van hyves. Maar mensen denk eens goed na (bijna) alle actie nummers zingen ze niet! Volgens mij klopt dit niet hoor. Want 1000 meere zingen ze niet en daar moesten we onze vlaggen omhoog houden!




    Welke hyve?


    I recycle my thoughts.

    WTF?!
    Ze moeten in die nacht ook doen.
    Die vind ik juist zo mooi!
    Maarre idd welke hyve?

    er zullen nog wel wat andere nummers worden tussen gepropt , maar zo is het al een super playlist... maar in die nacht MOET


    I am an idiot, I move.

    Uhm, Dat is van hyves. Maar mensen denk eens goed na (bijna) alle actie nummers zingen ze niet! Volgens mij klopt dit niet hoor. Want 1000 meere zingen ze niet en daar moesten we onze vlaggen omhoog houden!

    Nee man xD
    Dat was bij 'Wir Sterben Niemals Aus' bij 1000 meere moesten we belletjes blazen ×_×


    all I want for christmas is a girlfriend

    EN VERDOMME NOG STEEDS GEEN HILF MIR FLIEGEN!!!!

    De eikels.. -_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    het lijkt mij [missgien als je logisch nadenkt en 4 maart ook bent geweest] dat ze meerendeels dezelfde liedjes gaan spelen als 4 maart, HET IS DEZELFDE TOUR weet je nog ...


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-