• jaja xD ik vind dat dus een geinige film.. en heb hem.. 20 x fseu gesien o.o en ik vind meself nu so triest.. ik weet alle namen van die wezens van de slechte kant en de namen van de hoofdpersonen en alles.. en ik kan smeagol na doen :l + ik speel de game samen met mijn broer

    en nu vind ik meself soo triest als maar kan xD
    whaha

    btw.. ik ging gisteravond aan mijn pa uitleggen wat een nazgul was.. en datvond ik nog het triest vn meself o.o


    We can only learn to love by loving.

    Dude Lord of the rings is cool ik kijk dat altijd als het er is op tv en dat vind me moeder stom :]

    Mijn moeder vind het ook stom. behalve het laatste deel,dan wilt ze altijd dat eind stukje zien als ze hebben gewoon ofzo.

    (...)
    NIETTUS ! :'(
    Welke dan??Wnt ik heb der nog geeeneen gelezen
    *slaat terug* maar je gebruikte mijn geniaal titel niet en jij hebt mij ingeruilt O.o


    je zat in mishandeld door tom maar je bent eruit geschreven maar je zal weer keren als fairytail en dus niet als sidney.. xD

    Je zit in het is niet van jouw,tom en je gaat in de andere 2 series ook nog voorkomen n_n + je zal ook in rehab vorkomen wanneer die online komt.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Whaha jij klinktnu als iemand uit mijn klas xd zij ging vertellen aan mij hoe geil frodo was.. en zac efron.. en en toen noemde ik zac gay en toen zei ze dat als ik het nog 1 x sei ik dood ging dus seik het nog 1 x en ik ben nog steeds niehieet dood xD

    Weetje Zac Efron is wel sexy in hairspray want daar heeft ie mooie blauwe ogen en zwart haar en dat is sexy bij jongens XD en frodo is heel geil :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Weetje Zac Efron is wel sexy in hairspray want daar heeft ie mooie blauwe ogen en zwart haar en dat is sexy bij jongens XD en frodo is heel geil :]


    *slaat sichself* xD zac is eng en frodo is coowl xD maar Arwen/Arwin hoe je het ook schrijft xD is coowler


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    je zat in mishandeld door tom maar je bent eruit geschreven maar je zal weer keren als fairytail en dus niet als sidney.. xD

    Je zit in het is niet van jouw,tom en je gaat in de andere 2 series ook nog voorkomen n_n + je zal ook in rehab vorkomen wanneer die online komt.

    Echt waar O.o Wrm wist ik dat niet ><
    Najaa.. O.o Maar uhh JIJ HEBT ME NOG WEL ALTJID INGERUILT VOOR MIKA :'(


    Crack a bottle

    ^^ ja echt waar en weetkveel ? en en over Mika

    JIJ HEBT ME INGERUIL VOOR BROKEN.


    We can only learn to love by loving.

    ooh ..
    EN IK RUILDE JOU IN VOOR BROKEN NADAT JIJ MIJ INRUILDE VOOR MIKA O.o Snap dat dan X']


    Crack a bottle

    ^^ pff.. maar stiekem he.. stiekem ben ik ook nog besties met jouw xD


    We can only learn to love by loving.

    heel stiekem ik ook nog met jou..
    En heel stiekem mag ik Mika niet ,,ookal ken ik haar niet wnt wnt wnt ,, Door Mika zijn wij Dubbel-neit-niet vriendjesX'] [/Omg weetje hoe doelloos wij sijn.I like us]


    Crack a bottle

    Ik heb woensdag op 2B een stuk naar de 2de gekeken. En die van gisteren heb ik opgenomen.

    Maar hij is zoo AWESOME goed!


    everything you imagined, and more...

    heel stiekem ik ook nog met jou..
    En heel stiekem mag ik Mika niet ,,ookal ken ik haar niet wnt wnt wnt ,, Door Mika zijn wij Dubbel-neit-niet vriendjesX'] [/Omg weetje hoe doelloos wij sijn.I like us]


    doellooss zijn is leuk xD

    en ik wil weer vriendjes met mij zijn dus kun jij mijn wrede daden ooit vergeven ?
    *laat zich op knieen vallen*


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    *slaat sichself* xD zac is eng en frodo is coowl xD maar Arwen/Arwin hoe je het ook schrijft xD is coowler

    Niet :3

    En zac is alleen knap in hairspray omdat ie zwart haar en blauwe ogen heeft en dat is mooi bij jongens :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmmm,, [/denkt diep diep naa]
    ik weetniet of ik je ooit nog kan vertrouwen ,,het is zeer afschuwlijk wat je hebt gedaan namelijk :'(

    OMG ik met me vertrouwen >< Ik vertrouw mezelf geeneens :$


    Crack a bottle

    Hmmm,, [/denkt diep diep naa]
    ik weetniet of ik je ooit nog kan vertrouwen ,,het is zeer afschuwlijk wat je hebt gedaan namelijk :'(

    OMG ik met me vertrouwen >< Ik vertrouw mezelf geeneens :$

    omg gek wijf

    btw xD
    ik wil nr twilight de film
    en ik ga mensen dwingen om mee te gaan xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    omg gek wijf

    btw xD
    ik wil nr twilight de film
    en ik ga mensen dwingen om mee te gaan xD

    Ik wel weer hea ><
    En twilight is egt MEGA <33
    ik zweer,ik ben geweest en hijs egt te megaa coolie Joolie <33 Nu ist mijn lievelingsfilmpje(A)


    Crack a bottle