• jaja xD ik vind dat dus een geinige film.. en heb hem.. 20 x fseu gesien o.o en ik vind meself nu so triest.. ik weet alle namen van die wezens van de slechte kant en de namen van de hoofdpersonen en alles.. en ik kan smeagol na doen :l + ik speel de game samen met mijn broer

    en nu vind ik meself soo triest als maar kan xD
    whaha

    btw.. ik ging gisteravond aan mijn pa uitleggen wat een nazgul was.. en datvond ik nog het triest vn meself o.o


    We can only learn to love by loving.

    Peekaboo schreef:
    Waarom maak je hier een topic over aan?


    OMdat ze dat leuk vind.
    Waarom plaats jij van die domme reactie's?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    OMdat ze dat leuk vind.
    Waarom plaats jij van die domme reactie's?

    Waarom reageer jij op mijn domme reacties?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Besides, ik vroeg het me af omdat ze zichzelf alleen drie keer triest noemde. En bemoei je met je eigen zaken, ik vroeg het niet aan jou.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I Luv LOTR.

    Peekaboo schreef:
    (...)
    Waarom reageer jij op mijn domme reacties?


    Waarom reageer jij op mijn domme reacties als je ze zo dom vind?

    Kom op zeg, ik noem me eigen ook wel eens triest. Dat mag iedereen toch van zichzelf vinden. En schijt aan dat je het niet aan mij vroeg. Ik antwoordde wel en jij reageerde dus KABAM. En BTW ja, ik ben een bemoeial. En jij bent zielig. KABAM


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Waarom reageer jij op mijn domme reacties als je ze zo dom vind?

    Kom op zeg, ik noem me eigen ook wel eens triest. Dat mag iedereen toch van zichzelf vinden. En schijt aan dat je het niet aan mij vroeg. Ik antwoordde wel en jij reageerde dus KABAM. En BTW ja, ik ben een bemoeial. En jij bent zielig. KABAM

    -Nooit gezegd dat jouw reacties dom zijn, maar dat zijn ze inderdaad, fijn dat je het zelf ff zegt-

    Toch ben ik nog steeds niet zielig, ik vind mezelf namelijk niet zielig dus ben ik dat ook niet. En wat ben jij, aandachtsgeil ofzo?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb de films thuis, en op zijn minst 10x gezien.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ieder zo z'n ding. En als je LOTR leuk vindt.. er zijn wel mensen hier op Q met raardere dingen bezig. ;3


    It's time to be happy again.

    Uh, lol oud topic.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PEDOpas schreef:
    ORLANDOBLOOMORLANDOBLOOM <3 Als Legolas <33 Sexyness

    jij bent niet enige ofz,..
    het enige wat ik doe is die film kijke en het boek lezen,.... en ik ben bezig met mijn smeagol imitatiexD


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Peekaboo schreef:
    (...)
    -Nooit gezegd dat jouw reacties dom zijn, maar dat zijn ze inderdaad, fijn dat je het zelf ff zegt-

    Toch ben ik nog steeds niet zielig, ik vind mezelf namelijk niet zielig dus ben ik dat ook niet. En wat ben jij, aandachtsgeil ofzo?


    Als jij dat wilt, dan ben ik aandachtsgeil. Zo je zien?
    Alsjeblieft zeg, mens zoek een leven want Ja je bent wel Zielig. En je hoeft je eigen niet zielig te vinden dat doen andere wel voor je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Smeagol is schattig, hij doet me denken aan de slechte versie van dobby in harry potter :'D
    Ik kan zijn stem ook na doen ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OW OW OW !! heb et 1 keer gezien ;D of 2 weet niej meer.. en vond het bes wel hip dat ene kleine gastje was wel smexy die dwergje die die ring moest brengen die heeft iets cute


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tricia schreef:
    (...)

    Als jij dat wilt, dan ben ik aandachtsgeil. Zo je zien?
    Alsjeblieft zeg, mens zoek een leven want Ja je bent wel Zielig. En je hoeft je eigen niet zielig te vinden dat doen andere wel voor je.

    Ik heb een leven. Ik heb mensen die van me houden. Doe je me dat na?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."